۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۹۲۸۶۱
رئیس مجلس گفت: در صورتی که نمایندگان همراهی کنند لایحه تامین منابع مالی مواد اولیه قیر به صورت خارج از نوبت در هفته جاری بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۶۸۷

لایحه مربوط به تامین قیر این هفته رسیدگی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه دوم مرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی با انتقاد از عدم تخصیص قیر به روستاها گفت: چهار ماه از سال گذشته اما قیر به روستاها تخصیص داده نشده و لازم است هر چه سریع‌تر این موضوع محقق شود.

وی بیان کرد: از رئیس مجلس تقاضا می‌کنم لایحه تأمین منابع مورد نیاز قیر رایگان را به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ارائه دهد تا هر چه زودتر این موضوع تعیین تکلیف و عملیاتی شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی درباره واردات برنج در فصل برداشت این محصول گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند، در چند ماه آینده قیمت برنج چند برابر می‌شود.

قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: در مورد قیر این موضوع در یک لایحه آمده که کمیسیون اصلی برای بررسی آن کمیسیون برنامه و بودجه است. کمیسیون فرعی هم درباره موضوع مذکور کمیسیون عمران است که پیشنهاد این کمیسیون بدون تغییر همراه با لایحه دولت قرار است در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شود و سپس به صحن مجلس بیاید.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: چندی پیش نمایندگان مجلس با بررسی دو فوریت لایحه اصلاح تأمین منابع مالی مواد اولیه قیر مخالفت کردند و به همین دلیل این لایحه به صورت عادی در کمیسیون بررسی شده است. امیدواریم مجلس در این زمینه همراهی کند تا در هفته جاری این موضوع خارج از نوبت رسیدگی شود.

قالیباف درباره انتقاد برخی از نمایندگان به آزادسازی واردات برنج گفت: حتماً دولتمردان تذکرات نمایندگان در این باره را می‌شنوند و بنده حتماً این موضوع را پیگیری خواهم کرد./ مهر

برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صومعه سرا سیدکاظم دلخوش‌اباتری
ارسال نظر
آخرین اخبار