۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۵۱۱۴۵
­رئیس قرارگاه زیرساخت؛ پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد اربعین، از برگزاری جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۶۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛  قدرت اله طمیمیان گفت: پیش از ظهر امروز سه شنبه نشست کمیته بهداشت و درمان اربعین با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آبادان، هلال احمر و عتبات عالیات با هدف ساماندهی ارائه خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد.

وی افزود: این نشست برای اتخاذ تصمیماتی جهت هماهنگی و ساماندهی استقرار بیمارستان، اورژانس و تجهیزات درمانی، استقرار کادر بهداشت و درمان و سهولت در تردد خودرو‌های فوریت‌های پزشکی و امدادی مستقر در مرز شلمچه در ایام اربعین تشکیل شد.

­رئیس قرارگاه زیرساخت؛ پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد اربعین تصریح کرد: اسکان کارشناسان بهداشت و درمان برای انجام تست کرونا در هنگام بازگشت زوار و تجهیز و بهره برداری از اورژانس مستقر در مرز، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

طمیمیان درخصوص فراهم کردن برق مورد نیاز کانکس‌های نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان، توضیح داد: تا قبل از عملیات اجرایی اربعین حسینی، تامین دیزل ژنراتور برق برای استفاده اورژانس مستقر در مرز، توسط پالایشگاه آبادان به صورت امانی انجام خواهد شد.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اربعین ۱۴۰۱، افزود: امسال با توجه به موج گرما و شیوع بیماری‌های فصلی، همه توان و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با رعایت بهداشت محیط، مواد غذایی و آب شرب مصرفی، از بروز بیماری‌های احتمالی جلوگیری شود./صدا و سیما

برگزاری نشست کمیته بهداشت و درمان اربعین ۱۴۰۱

 
برچسب ها: اربعین نشست خبری شیوه نامه های بهداشتی بهداشت و درمان
ارسال نظر
آخرین اخبار