۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۷۳۲۶۰
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشورگفت:با توجه به ماده ۱۰ قانون پایانه‌های فروشگاهی که به تفکیک حساب شخصی و تجاری تاکید دارد تاکنون ۸ میلیون حساب تجاری احصا شده است.
کد خبر: ۱۸۹۳۸

 حساب تجاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد برزگری می‌گوید: از ۲۱ تیر تا به امروز ۴ هزار و ۳۰۰ کارپوشه به صورت اختیاری در سامانه مودیان به ثبت رسیده است.هم اکنون ثبت نام در این سامانه به صورت اختیاری است و زمان الزام ثبت نام فعالان اقتصادی در سامانه مودیان اعلام خواهد شد. مرحله اول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان به پیشرفت ۹۷ درصدی رسیده است.
به گفته رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان تاکنون ۸ میلیون و ۷۴۵ هزار دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی متصل شده اند. ۵۰۱ هزار دستگاه کارتخوان نیز هنوز تعیین تکلیف نشده اند که در صورت عدم اتصال به پرونده مالیاتی به تدریج غیر فعال خواهند شد.
طبق قانون پایانه‌های فروشگاهی و سایت مودیان که در آبان ۹۸ به تصویب شده است تمام مودیان را ملزم به ثبت نام در این سامانه و ارسال صورتحساب الکترونیک می‌کند./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: حذف حساب کاربری تسویه حساب های حساب بانکی
ارسال نظر
آخرین اخبار