۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۶۴۸۳۸
عضو شورای شهر تهران از اصلاح طرح تفصیلی در محله کَن خبر داد و گفت: تا پایان سال اتفاقات خوبی در کَن رخ خواهد داد.
کد خبر: ۱۸۹۶۱

خط مترو کَن تا سال آینده راه اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص موانع و مشکلات محله کن بازدیدی را از این محله انجام داد.

آقامیری در حاشیه حضور در حسینیه الغدیر و رسیدگی به مشکلات و مطالبات اهالی کن در خصوص این محله در منطقه 5 گفت: کن مشکلات متعددی دارد که این مشکلات از یکدیگر متفاوت هستند. بخشی از آن مربوط می‌شود به بافت فرسوده که معاونت عمران و شهرسازی شهرداری تهران در تلاش است تا آن را بر طرف کند و با بازبینی طرح تفصیلی در دستور کار قرار دارد و در برخی مناطق این مهم حل شده و در این منطقه هم ان‌شاءالله به‌زودی انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشکل بعدی کن در حوزه حمل و نقل افزود: اهالی کن خواستار مترو هستند که خطوط مترو دیده شده است و برنامه‌ریزی صورت گرفته و فقط بحث پراکندگی ایستگاه‌ها هست که امیدواریم تا اوایل سال آینده مترو در اینجا راه‌اندازی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر بافت شهری در کن با کمک مردم احیا شود شاهد اقدامات خدماتی و گسترش و احیای معابر هم خواهیم بود. همچنین باید طرح تفصیلی کن اصلاح شود چرا که این طرح هم‌اکنون جذابیت‌هایی برای مردم و سرمایه‌گذاران ندارد‌ و باید مشوق‌هایی در نظر بگیریم تا سرمایه‌گذاران بیایند؛ تا پایان سال اتفاقات خوبی در کن رخ خواهد داد./ تسنیم

برچسب ها: شورای شهر تهران شهرداری تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار