۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۸۷۷۶۴
برگزار کننده چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی، بورس بانک و بیمه در ارزیابی خود از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از ابزار‌های نمایشگاه‌ها تصویرسازی است به این معنی که شما ممکن است یک کالایی را خریداری کنید، ولی تصویری از سازمان و شرکت تولیدکننده یا واردکننده ندارید؛ اما در نمایشگاه شما از سازمان و شرکت و تصویر آن آگاه و مطلع می‌شوید و به آن اعتماد می‌کنید؛ بنابراین صنعت نمایشگاهی بیشترین کاربردش اعتمادسازی است.
کد خبر: ۱۹۰۰۱


کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، صالح سپاسدار، برگزار کننده چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی، بورس بانک و بیمه در ارزیابی خود از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه بزرگترین رویداد صنعت مالی است که نه فقط در کشور بلکه در خاورمیانه برگزار میشود و یکی از مهمترین رویداد‌های مالی منطقه است که در جهان شناخته شده است و با اهداف مختلفی برگزار میشود.
وی افزود: یکی از اهداف این نمایشگاه مواجهه، مذاکره و مصاحبه با مخاطبین یعنی مردم در صنعت مالی است. ارتباط بین دستاندرکاران اصلی و مخاطبین در زمینه بورس و صنعت مالی که امروز بحث بورس در میان تمام اقشار جامعه موضوع مهمی است، در نتیجه این رویداد است و این نمایشگاه محلی برای مذاکره و نمایش قدرت است برای اینکه مردم اهداف صنعت مالی و توان شرکت‌ها را بررسی کنند و اگر سوالی داشته باشند، مطرح کنند و پاسخ بگیرند.
سپاسدار در خصوص تعداد شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حدود ۲ و نیم برابر رشد در مقایسه با سال گذشته مواجه شده است و حدود ۱۵۰ شرکت در این رویداد حضور پیدا کرده ا ند که از سه بخش اصلی از سوی صنعت مالی یعنی بیمه، بانک و بورس تشکیل شدهاند. مشارکتکنندگان و بازدیدکنندگان هم معمولاً یا مخاطبین این صنایع هستند یا کسانی که فعال هستند یا دوست دارند فعالیت کنند و علاقهمند به این موضوع هستند و از این فضا بازدید میکنند. معمولاً روز اول تعداد بازدیدکنندگان کمتر است و روز دوم و سوم چهارم معمولاً بسیار بیشتر میشود.

 

کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!
سپاسدار توضیح داد: امسال تمرکزمان روی بورس و بانک، تمرکز خیلی خوبی بود و ما از نوع مشارکت و از نوع حضور افراد و برنامه‌هایی که دارند خیلی راضی هستیم و یک هدف داریم و آن این است که مخاطبین خود نمایشگاه یعنی مشارکتکننده و بازدیدکننده خوشحال باشند و با حالتی که به اهدافشان رسیدهاند، از نمایشگاه خارج شوند.
وی در پاسخ به این پرسش که چالش‌ها و مشکلات پیش رو و همچنین نحوه تعامل مسئولین با شما به عنوان برگزارکننده نمایشگاه چگونه است؟ متذکر شد: چالش‌ها همان چالش‌هایی است که هم جامعه ما و هم کشور ما و هم دنیا با آن مواجه است، یکی چالش کرونا است که هنوز مقداری آزاردهنده هم برای ما و هم برای کشور‌های دیگر است.
مدیرعامل شرکت بانیان امید یادآور شد: معمولاً تعامل با بخش دولتی و خصوصی تعامل مثبت است. ما همیشه یک برنامهریزی برد برد داریم و در این نمایشگاه هم همین پلن و طرح را داریم.
سپاسدار در خصوص بازدید مسئولان از نمایشگاه تشریح کرد: مسئولان شاخص به طور قطع از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت و بر اساس مذاکراتی که داشتیم، حدود ۹۰ درصد مسئولانی که دستاندرکار هستند، قرار است از این نمایشگاه بازدید کنند.

کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!


وی در خصوص جایگاه صنعت نمایشگاهی در ایران و بین صنایع مختلف گفت: صنعت نمایشگاهی یک صنعت چند هدفه است. هم ارتباطش با تمام صنایع دیگر ارتباط مستقیم است و هدفش نمایش توانمندیها، دستاورد‌ها و شناساندن افراد شاخص در هر صنعت به مخاطبین آن صنعت است. کیفیت نمایشگاه‌های ایران در سطح دنیا در مقایسه با کشور‌های پیشرفته کیفیت بسیار مطلوبی است و میتوان گفت صنعت نمایشگاهی ایران یکی از صنایعی است که قابل مقایسه حتی با کشور‌های خیلی پیشرفته مانند آلمان است؛ بنابراین این ابزار بسیار کارآمدی از نظر بازاریابی است و ابزار نمایشگاه، ابزاری است که تقریباً ۹۰ درصد اهدافش محقق میشود چراکه هم مخاطب مستقیم صد درصدی با شما مذاکره میکند و هم اینکه شما را در مقام مقایسه با بقیه فعالین در یک فضا به عنوان مشارکتکننده میبیند و نسبت به توانمندی شما مطلع میشود.
مدیرعامل شرکت بانیان امید یادآوری کرد: یکی از اهداف بزرگ این نمایشگاه و نمایشگاه‌های دیگر و به ویژه این نمایشگاه اعتمادسازی است. اعتمادسازی در بحث صنعت مالی یکی از ارکان اصلی است و ما فکر میکنیم اصل کلی و هدف اساسی برگزاری نمایشگاه همین موضوع است.
سپاسدار گفت: جریان اقتصاد معمولاً نیاز به ایجاد ارتباط بین دستاندرکاران و مخاطبین دارد. راهکار‌ها و ابزار‌های مختلفی برای ارتباطگیری یا شناسایی خدمات و محصولات وجود دارد مخصوصا امروز با توجه به دسترسی به اینترنت و تکنولوژی‌های نوین هرکسی میتواند نسبت به کالا و خدمات تولید شده در کشور‌ها مطلع بشود؛ ولی هر ابزاری نمیتواند ایجاد اعتماد کند، شما در ابزار تبلیغاتی دیگر لزوماً با مدیران شرکت‌ها در ارتباط نیستید و با ساختار شرکت‌ها آشنا نمیشوید و شاید عکسشان را ببینید؛ ولی اینجا دقیقاً با آن‌ها روبهرو میشوید و با آن‌ها آشنا میشوید.

کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!


وی ادامه داد: یکی از ابزار‌های دیگر نمایشگاه‌ها تصویرسازی است به این معنی که شما ممکن است یک کالایی را خریداری کنید؛ اما تصویری از سازمان و شرکت تولیدکننده یا واردکننده ندارید؛ اما در نمایشگاه شما از سازمان و شرکت و تصویر آن آگاه و مطلع میشوید و به آن اعتماد میکنید؛ بنابراین صنعت نمایشگاهی بیشترین کاربردش اعتمادسازی
است.

مدیرعامل شرکت بانیان امید در پایان تأکید کرد: خوشحالیم که این نمایشگاه را با وجود مشکلاتی که پیش آمد با کیفیت عالی برگزار کردیم و امیدوارم که مخاطبین هم از این
نمایشگاه راضی باشند.

کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!

کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!

 

کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!

کاربرد صنعت نمایشگاهی اعتمادسازی است/ بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور بلکه خاورمیانه!

 

برچسب ها: نمایشگاه نمایشگاه بورس و بیمه صنعت مالی بیمه‌گذار بیمه غیردولتی عملکرد صنعت بیمه امور اقتصادی و دارایی بازار اقتصادی بورس بین الملل بورس کالا فعالان بورسی بورس بورس ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار