۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۸۶۰۱
رئیس پلتفرم واتساپ در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که قرار نیست امنیت این پیام رسان کاهش یابد.
کد خبر: ۱۹۱۸۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ویل کت‌کارت (Will Cathcart) رئیس واتساپ در مصاحبه‌ای گفت که امنیت سرویس پیام رسان خود را کاهش نخواهد داد.او در این باره اظهار داشت: اگر دولتی از آن‌ها بخواهد که رمزگذاری واتساپ را تضعیف کند، این کار را انجام نخواهند داد، چون پذیرش آن بسیار احمقانه خواهد بود.

رئیس واتساپ گفت: میلیون‌ها نفر از واتساپ استفاده می‌کنند و این پیام رسان باید استاندارد‌های یکسان حریم خصوصی را در هر کشوری حفظ و ارائه کند. این معقول نیست که ما امنیت را برای کل جهان پایین بیاوریم تا به درخواست یک کشور عمل کنیم. اگر این کار را انجام دهیم به دلیل درخواست دو درصد، محصول ما مطلوب ۹۸ درصد کاربرانمان نخواهد بود.او بیان داشت: آنچه به ما پیشنهاد شده، این است که مستقیم یا غیرمستقیم از طریق نرم افزار پیام‌های همه را بخوانیم، اما تصور نمی‌کنم مردم چنین چیزی را بخواهند.

امنیت واتساپ کاهش نمی یابد

کت‌کارت گفت: واتساپ پیش از این، صد‌ها هزار تصاویر کودک آزاری را شناسایی کرده است. تکنیک‌هایی وجود دارد که بسیار موثر هستند و می‌توانند در صنعت فناوری از آن‌ها استفاده شود و نیازی نیست که امنیت همه فدا شود. ما بیش از هر سرویس اینترنتی دیگری در دنیا موارد خلاف را گزارش می‌کنیم.

برچسب ها: واتساپ پیام رسان پلتفرم امنیت حریم خصوصی
ارسال نظر
آخرین اخبار