۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۸۸۴۹۸
در ادامه روند نزولی بازار کریپتوکارنسی، بیت‌کوین نتوانست سطح ۲۳هزار دلار را حفظ کند. در پی این ریزش بیت‌کوین، بیشتر رمزارزهای بازار امروز را قرمز شروع کردند.
کد خبر: ۱۹۳۵۹

بیت‌کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آلت‌کوین‌های بازار کریپتو شب گذشته پیرو ریزش بیت‌کوین به زیر ۲۳هزار دلار، شروع به سقوط شدید کردند و امروز تقریبا بیشتر آن‌ها در وضعیتی منفی‌تر از این رمزارز قرار دارند. گفتنی است این اتفاق به علت بازگشت دامیننس به سطح ۴۲درصد رخ داد.
شب گذشته همزمان با از دست رفتن سطح ۲۳هزار دلار بیت‌‎کوین، دامیننس، اما شروع به صعود کرد. این شاخص که تسلط بیت‌کوین بر بازار کریپتوکارنسی را تفسیر می‌کند، پس از رسیدن آن به سطح زیر ۴۲درصد در روز‌های گذشته، دیشب و امروز روندی صعودی را در پیش گرفت و به بالای ۴۲درصد بازگشت.
این شاخص در حال حاضر در سطح ۴۲٫۴درصد قرار دارد. به عقیده برخی تحلیلگران، احتمال صعود بیشتر این شاخص به بالای ۴۲٫۵درصد و حتی ۴۲٫۸درصد در کوتاه مدت وجود دارد. رشد بیشتر آن در مقابل سقوط بیت‌کوین بازار را برای آلت‌کوین‌ها قرمزتر می‌کند. شب گذشته نیز با رخ دادن این موضوع اکثر آلت‌کوین‌ها سقوط قیمت را تجربه‌کردند.
بیت‌کوین همچنان در حال بازگشت به سطوح حمایتی پایین‌تر خود است. گفتنی است با از دست رفتن سطح ۲۳هزار دلار، بازگشت این رمزارز به سطوح بالاتر کمی سخت خواهد شد.
برخی تحلیلگران این رفتار قیمت را مثبت تلقی می‌کنند. استدلال آن‌ها این است که پس از جهش بیت‌کوین پس از ریزش قبل خود، این رمزارز توانست سقف جدیدی را به ثبت برساند. طبیعی است که با رسیدن آن به سطوح بالای ۲۴هزار دلار، کمی اصلاح را در آن شاهد باشیم. البته این اصلاح باید دوباره در سطوح حمایتی پایین‌تر مورد حمایت قرار گیرد و دوباره شاهد بازگشت حجم معاملات بالا در این سطوح باشیم.
در مقابل برخی دیگر از تحلیلگران، روند کلی بیت‌کوین را همچنان نزولی تفسیر می‌کنند و انتظار دارند حتی این رمرارز کف پایین‌تری را این بار تشکیل دهد.
در مجموع این رمزارز با حدود ۱٫۷درصد ریزش در سطح ۲۲هزار و ۸۰۰ قرار دارد، اتریوم نیز با ریزش ۳درصدی زیر ۱هزار و ۶۰۰دلار قرار دارد و تا لحظه نگارش این گزارش در حدود ۱هزار و ۵۷۰ دلار معامله می‌شود. لازم به ذکر است بیت‌کوین در صورت ادامه روند نزولی خود، سطح حمایتی بعد خود را در حدود ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار آزمایش خواهد کرد.

برچسب ها: انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز استخراج بیت کوین بیت کوین
ارسال نظر
آخرین اخبار