۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۵۴۰۴۴
معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران عنوان کرد:
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بانک‌ها نباید صرفا محصول محور باشند، گفت: نگاه مشتری محوری همواره در بانک ملی ایران وجود داشته و تشکیل گروه مالی در این بانک می‌تواند خدمات مالی و بانکی یکپارچه‌ای را به مشتریان ارایه کند.
کد خبر: ۱۹۴۲۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد شیریجیان  با بیان اینکه طی سال‌های گذشته بحث زنجیره تامین مالی مغفول واقع شده بود، افزود: با توجه به تشکیل بانکداری جامع و نگاه مشتری محوری در خدمات بانکی، تشکیل گروه مالی در بانک می‌تواند یکی از حلقه‌های تکمیل کننده باشد.

ارایه خدمات مالی و بانکی یکپارچه با گروه مالی
وی تصریح کرد: کارگزاری بانک یکی از گروه‌هایی است که باید گروه مالی را تقویت کند و در همین راستا باید فعالیت این کارگزاری تا حد امکان گسترده‌تر شود.
شیریجیان با تاکید بر اینکه راه اندازی شرکت تامین سرمایه و ورود به صنعت بیمه از دیگر حلقه‌های مفقوده در بانک ملی ایران هستند، ادامه داد: امید می‌رود بانک به سمت و سویی حرکت کند که بتواند تامین مالی نظام تولید کشور را از طریق بازار سرمایه انجام دهد.
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خاطر نشان کرد: همچنین باید بتوانیم با توجه به گستردگی و جامعیتی که بانک ملی ایران دارد، در حوزه بانکداری و سرمایه گذاری نیز از طریق گروه مالی فعال شویم./ روابط عمومی بانک ملی ایران

برچسب ها: بانک ملی بانک ملی ایران بانکداری سرمایه گذاری
ارسال نظر
آخرین اخبار