۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۳۲۷۶۹
گزارش خطوط از صحبت‌های جنجالی درباره حجاب و تاثیرات منفی سریال‌ها و فیلم‌ها؛
در بحبوحه جنجال‌ها و تنش‌های ایجاد شده درباره مسایل مرتبط با حجاب و درگیری سلبریتی‌ها در دو قطبی ایجاد شده در جامعه صحبت‌های دبیر ستاد امر به معروف خبرساز شده است. این مقام مسئول در این زمینه پیشنهاد کرده که گشت ارشاد اگر سلبریتی‌های بدحجاب مدعوی وزارت ارشاد را در ون بنشاند، آن‌وقت برای همگان مشخص خواهد شد که مسئله حجاب برای حکومت یک مساله جدی است. دبیر ستاد امر به معروف هم‌چنین گفته که فیلم‌ها و سریال‌ها امروز کیان خانواده‌ها را تهدید می‌کنند- و در ادامه نیز گفته که وزارت ارشاد و صداوسیما خود مروج عشق‌های مثلثی در فیلم‌ها و سریال‌ها هستند...
کد خبر: ۱۹۴۲۹

خط و نشان دبیر ستاد امر به معروف علیه فیلم‌های پرفروش سینما: حجاب را باید از سلبریتی‌ها آغاز کرد!

خط و نشان دبیر ستاد امر به معروف علیه فیلم‌های پرفروش سینما/ حجاب را باید از سلبریتی‌ها آغاز کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ دبیر ستاد امر به معروف، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی، با اشاره به عزم جدی دشمن در زمینه ایجاد دو قطبی اجتماعی و شکستن حریم عفاف و حجاب هشدار می‌دهد که اگر مسئولین کشور به وظایف خود- برای اجرای قانون و بازگشت عفاف و حجاب به روند قانونی و شرعی- عمل نکنند کشور با مشکل مواجه خواهد شد و همیشه باید شاهد تنش‌های اجتماعی بین مردم باشیم.
به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ این مقام حکومتی- البته بدون توجه به مخالفت‌ها و مقاومت‌هایی که در این زمینه شاهد بوده‌ایم-؛ با طرح این سوال مهم که چرا باید هزینه ترک فعل مسئولان را مردم (اعم از باحجاب و بدحجاب) بدهند، گفته که فلسفه وجودی قانون برای ایجاد نظم اجتماعی و رفع منازعات و اعمال سلایق است و امروز مقصر اصلی این اتفاقات و منازعات بین مردم و ایجاد تنش در سطح جامعه مسئولانی هستند که مشکل خلاهای قانونی و عدم اجرای قوانین موجود را تدبیر نمی‌کنند.
به عقیده دبیر ستاد امر به معروف؛ مسئولانی که به خاطر هیاهوهای فضای مجازی از تصمیم گیری منطقی بازمانده و به وظایف شرعی و قانونی خود عمل نمی‌کنند و منتظرند کار خود به خود حل شود و یا بعد از ایجاد بحران جدی میدان‌داری کنند، باید نگاهی جدی به این مسایل داشته باشند. وگرنه مساله حجاب زمینه مساعدی برای موج‌سواری جریان‌های سیاسی غربگرا خواهد شد و در فضای بلاتکلیفی و بی‌برنامگی و فرصت‌سوزی، این جریانات می‌توانند از این فضا برای انتخابات مجلس سوءاستفاده و فرصت‌طلبی نمایند و نمایندگان را به انفعال بکشند.
 
دبیر ستاد امر به معروف مصونیت مسئولین را در بحث حجاب ناپذیرفتنی عنوان کرده و می‌گوید که گشت ارشاد زمانی ارتقاء پیدا خواهد کرد که در بحث حجاب به سراغ مجموعه‌های دولتی بروند و فرزند بدحجاب یک مقام یا سلبریتی‌های بدحجاب مدعو وزارت ارشاد را سوار گشت ارشاد کنند. در این‌صورت بد حجاب‌ها می‌فهمند مسئله جدی است و مراعات خواهند کرد.
 
هاشمی گلپایگانی در ادامه مصادیقی از کم‌کاری‌های انجام شده در زمینه امر به معروف را مطرح می‌کند: در پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران یعنی «دینامیت» و «گشت ارشاد 3» جایگاه آمر به معروف و ناهی از منکر تخریب شده و وزارت ارشاد نمی‌تواند با انداختن تقصیرات به گردن دولت قبل از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.
این مقام هم‌چنین با تاکید بر این که رییس جمهور باید شعار گشت ارشاد مسئولان را در حوزه سینما در وزارت ارشاد محقق کند گفت: فیلم‌ها و سریال‌های امروز کیان خانواده‌ها را تهدید می‌کنند. مسئول این جریان مخرب و مروج عشق‌های مثلثی، وزارت ارشاد و صدا و سیما هستند که مجوز تولید و پخش این گونه فیلم و سریال‌ها را صادر می‌نمایند و باید با ساخت فیلم‌ و سریال‌های فاخر و جذاب جبران مافات شود.
 

برچسب ها: گشت ارشاد فیلم دینامیت امر به معروف نهی از منکر سینمای ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار