۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۸۷۸۷۴
شبکه پنج سیما در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با ویژه برنامه «قرار» همراه عاشقان و ارادتمندان امام حسین (ع) می‌شود.
کد خبر: ۱۹۶۶۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ این ویژه برنامه که از گروه معارف شبکه پنج سیما پخش می شود، در روز تاسوعای حسینی (ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ با اجرای احمد شفازاده تماشایی می‌شود.

برنامه شبکه پنج در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

دوربین‌های «قرار» شبکه پنج سیما در روز تاسوعا مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را بصورت زنده و مستقیم از اماکن مذهبی شهر تهران پوشش تصویری می‌دهد و در فواصل برنامه نیز ارتباط زنده با مراکز استان‌ها  برقرار می‌کند. این ویژه برنامه روز تاسوعای حسینی نماز ظهر و عصر را از حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) پوشش خواهد داد.

همچنین «قرار» در تاسوعای حسینی (ع) یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۷:۱۰ به پوشش تصویری اجتماع هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی شهر ورامین می‌پردازد.

در عاشورای حسینی (ع) نیز ویژه برنامه «قرار»، دوشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۹:۳۰ صبح پخش می شود. این ویژه برنامه در این روز به پوشش تصویری زنده و مستقیم مراسم عزاداری ظهر عاشورا در مکان‌های مختلف شهر تهران مثل بازار تهران و اماکن مذهبی خواهد پرداخت و نماز ظهر عاشورا را از دانشگاه تهران پخش خواهد کرد. پوشش تصویری عزاداری هموطنان عزیز از سایر مراکز استان و استان تهران از دیگر بخش‌های این برنامه است.

پوشش تصویری مراسم خطبه خوانی شب عاشورا از حرم مطهر رضوی (ع) یکشنبه ۱۶ مرداد ساعت ۲۰:۴۰ به همراه مداحی سید امیر حسینی و حاج حسین سازور از دیگر بخش‌های برنامه «قرار» در روز عاشورا خواهد بود.

ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور «واحه» در شب عاشورا یکشنبه ۱۶ مرداد ساعت ۲۱ میزبان مادر شهید سردار احدی خواهد بود. در برنامه «واحه» زینب پور ابراهیم مجری برنامه، گفتگویی متفاوت و شنیدنی با خانم قریشی مادر این شهید خواهد داشت که از ارادتشان به امام حسین (ع)، خاطرات زندگی شخصی ایشان پیرامون ایثار و شهادت و مراسم عزاداری در شهر زنجان برای مخاطبان روایت می‌کند./ خبرگزاری صدا و سیما

 
ارسال نظر
آخرین اخبار