۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۹۱۸۱۵
قدرت گاوها در بازار رمزارز
روز گذشته بیت‌کوین توانست دوباره خود را به بالای ۲۳هزار دلار برگرداند، گفتنی است این رمزارز حتی به بالای سطح ۲۴هزار دلار نیز رسید، اما مقاومت سطح ۲۴هزار و ۲۰۰ برای عبور بسیار سخت است. این شرایط برای بازار رمزارز بسیار مهم و تعیین کننده است.
کد خبر: ۱۹۷۱۰

بیت‌کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بیت‌کوین روز گذشته پس از مدتی در جا زدن و تلاش نافرجام برای تثبیت بالای سطح ۲۳هزار دلار، روز گذشته بالاخره توانست به بالای این سطح و حتی ۲۴هزار دلار نیز برسد. تا لحظه نگارش این گزارش، روز گذشته عموم بازار رمزارز توانستند از مقاومت نزدیک خود، عبور کنند و به سطح بالاتری بروند.
همزمان با رشد بیت‌کوین به سطوح بالاتر، شاخص دامیننس نیز رشدی به سطح ۴۱٫۵درصد داشت، اما در این سطح نتوانست خود را تثبیت کند و دوباره به زیر این ناحیه بازگشت؛ گفتنی است این وضعیت دامیننس اگر همچنان نزولی بماند و در مقابل بیت‌کوین شروع به رشد کند، احتمال شروع یک رالی صعودی در آلت‌کوین‌های بازار وجود خواهد داشت.
بیت‌کوین پس از صعود خود به بالای سطح ۲۴هزار دلار، نتوانست این سطح را نگهدارد و دوباره به سطح ۲۳هزار و ۸۰۰دلار بازگشت. گفتنی است اگر بیت‌کوین رالی صعودی جدیدی اغاز کند. احتمال رسیدن آن به سطح ۲۵هزار دلار وجود خواهد داشت. در حال حاضر مشکل اصلی بیت‌کوین سطح ۲۴هزار و ۲۰۰دلار است که مقاومت مهمی برای روند قیمت محسوب می‌شود.
در حال حاضر با این که قدرت دست گاو‌های بازار است. اما این شرایط لزوما پایدار نخواهد ماند. گفتنی‌ست این حرکت بیت‌کوین می‌تواند صرفا یک حرکت موقتی باشد. خرس‌های بازار همچنان در تلاشند تا قیمت را به زیر ۲۳هزار دلار برگردانند و این موضوع در نوع حرکت کندل‌ها مشهود است. اگر اتریوم نتواند سطح ۱هزار و ۷۵۰دلار را حفظ کند، احتمال بازگشت آن به سطح ۱هزار و ۷۰۰ دلار وجود خواهد داشت.
بیت کوین نیز اگر سطح ۲۳هزار و ۵۰۰دلار را از دست بدهد، سطح حمایت بعدی آن ۲۳هزار و ۲۰۰دلار است که زیر این قیمت ممکن است شدت ریزش بیشتر هم بشود.
در مقابل بیت‌کوین سایر رمزارز‌ها نیز توانستند به سطوح جدیدی برسند. اتریوم تا این لحظه مقاومت ۱هزار و ۷۵۰دلاری را پشت سرگذاشته و به سمت سطح ۱هزار و ۸۰۰دلار می‌رود.
کاردانو نیز همچنان بالای سطح ۰٫۵۳دلار قرار دارد و احتمال رسیدن آن به سطح ۰٫۵۴دلار وجود دارد. سولانا از سمت دیگر نیز توانست سطح ۴۲دلار را لمس کند و در حال حاضر بالای این سطح قرار دارد.
بایننس‌کوین نیز مانند رشد باقی آلت‌کوین‌ها توانست سطح ۳۲۰دلار را بدست آورد و تا این لحظه بالای این سطح معامله می‌شود.

برچسب ها: استخراج بیت کوین بیت کوین
ارسال نظر
آخرین اخبار