۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تعداد بازدید: ۶۰۷۸۲
کاهش حجم مارکت ان‌اف‌تی در شبکه اتریوم
بیت‌کوین در تایم‌فریم ۴ ساعته تقریبا در حال تکمیل روند رنج در محدوده ۲۳ هزار است. حمایت و مقاومت پیش روی آن در چه بازه‌ای قرار دارد؟
کد خبر: ۱۹۸۱۰

  بیت‌کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در روز‌های گذشته اخبار بسیاری در بازار رمزارز‌ها وجود داشت که تاثیر قابل توجهی بر قیمت ارز‌های دیجیتال از جمله بیت‌کوین گذاشت. یکی از این اخبار، مربوط به هشدار بانک مرکزی بریتانیا در خصوص استفاده از رمزارز‌ها در متاورس و افزایش خطرات سیستمی بود. همچنین بانک مرکزی استرالیا آزمایش‌های جدیدی را برای استفاده از ارزدیجیتال ملی آغاز کرد. کارمزد کاردانو نیز در صرافی بیترو صفر شد.
این‌ها تعداد بسیار اندکی از اخباری است که در چند روز اخیر در بازار‌ها منتشر شده است و سرمایه‌گذاران باید پیگیر این اخبار باشند تا دید کلی و درستی نسبت به قیمت رمزارز‌ها کسب کنند.
بیت‌کوین در تایم‌فریم ۴ ساعته تقریبا در حال تکمیل روند رنج در محدوده ۲۳ هزار است. به نظر می‌رسد این روند رنج، با توجه به وضعیت کنونی بازار و پتانسیل آن، تداوم داشته باشد. روند قیمتی بیت‌کوین از دیروز تاکنون از ۲۳ هزار و ۹۰۰ شروع و تا ۲۲ هزار و ۶۰۰ کاهش پیدا کرد. بیت‌کوین در لحظه تنظیم این گزارش در محدوده ۲۲ هزار و ۹۰۰ دلار قرار دارد.
۲۲ هزار و ۴۰۰ دلار حمایت پیش روی این نمودار و ۲۴هزار و ۲۰۰ دلار مقاومت آن است.
تایم‌فریم روزانه اتریوم
در تایم‌فریم روزانه، اتریوم در حال تکمیل یک روند صعودی است، اما تقریبا می‌توان گفت رمق و پتانسیل زیادی در این نمودار وجود ندارد. همچنین نمودار قیمتی اتریوم در این تایم‌فریم دارای واگرای منفی با حجم است.
در تایم‌فریم ۴ ساعته نیز، اتریوم در روندی صعودی و در محدوده حمایتی هزار و ۶۷۰ دلار قرار دارد. مقاومت و حمایت پیش روی این ارز دیجیتال به ترتیب هزار و ۷۴۰ دلار و هزار و ۶۳۰ دلار است.
اتریوم از لحاظ حجم مارکت NFT
البته که با وجود افزایش قیمت در اتریوم و محسوس بودن روند صعودی در نمودار، اما سلطه شبکه اتریوم بر بازار کم شده. زنجیره بی‌ان‌بی توانسته است از لحاظ حجم مارکت ان‌اف‌تی به جایگاه مطلوبی دست پیدا کند.
این رمزارز، از رقبای اتریوم مانند سولانا و پالیگان جلو زده و اختلاف خود را با اتریوم کم کرده است.

برچسب ها: استخراج بیت کوین بیت کوین
ارسال نظر
آخرین اخبار