۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۷۵۴۵۲
به دلیل گمراه کردن کاربران؛
Google توسط دادگاه فدرال کشور استرالیا به پرداخت ۶۰ میلیون دلار استرالیا (۴۲.۷ میلیون دلار) جریمه برای گمراه کردن کاربران در جمع آوری اطلاعات موقعیت مکانی آن‌ها محکوم شده است.
کد خبر: ۲۰۰۶۹

به گزارش  گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سازمان ناظر رقابت استرالیا اعلام کرد که واحد Google توسط دادگاه فدرال این کشور به پرداخت 60 میلیون دلار استرالیا (42.7 میلیون دلار) جریمه برای گمراه کردن کاربران در جمع آوری اطلاعات موقعیت مکانی آنها محکوم شده است. . دادگاه دریافت که گوگل برخی از مشتریان را در مورد داده‌های موقعیت مکانی جمع‌آوری‌شده از طریق دستگاه‌های تلفن همراه اندروید بین ژانویه ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۱۸ گمراه کرده است.

سازمان watchdog ، که تخمین می زند ۱.۳ میلیون کاربر در استرالیا ممکن است تحت تاثیراین اشتباه گوگل قرار گرفته باشند، در اکتبر ۲۰۱۹ علیه این شرکت اقدام به شکایت کرده بود. اما چندی بعد در یک بیانیه ایمیلی، گوگل اعلام کرد که این موضوع را حل کرده است و مشکلی وجود ندارد.این موتور جستجو در یک سال گذشته درگیر اقدامات قانونی در استرالیا شده است زیرا دولت قانونی را بررسی و تصویب کرده است تا فیس بوک و گوگل به شرکت های رسانه ای برای محتوای روی پلتفرم هایشان پول پرداخت کند.

برچسب ها: استرالیا سرویس گوگل گوگل شکایت جریمه
ارسال نظر
آخرین اخبار