۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۷۰۹۰
به نظر می‌رسد که صعود دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، به فینال و رویارویی با حسن یزدانی از ایران مهم‌ترین وجذاب‌ترین فینال مسابقات جهانی نروژ را رقم زده باشد.
کد خبر: ۲۰۲

به گزارش خطوط به نقل از ورزش سه، دیوید تیلور تنها دو ماه پس از پیروزی که منجر به کسب مدال طلای المپیک شد بار دیگر باید با حسن یزدانی، رقیب سرسختش، دیدار کند و یکی از بزرگترین رقابت‌های دنیای کشتی این بار برای کسب عنوان قهرمانی جهان برگزار خواهد شد. 


تیلور یکی از سه کشتی‌گیر آمریکایی است که در چهار وزن کشتی آزاد در روز ابتدایی مسابقات جهانی در اسلو به فینال راه پیدا کرده است. او با پیروزی قاطعانه برابر ابوبکر اکبروف از جمهوری آذربایجان در نیمه نهایی به این بازی راه پیدا کرد. 


کایل دیک، کشتی‌گیر آمریکایی دارنده مدال برنز المپیک توکیو، این شانس را دارد که مدال طلای وزن 74 کیلوگرم را به دو مدال طلایی که در وزن 74 کیلوگرم دارد اضافه کند. دیتون فیکس آمریکایی نیز موفق شد به فینال وزن 61 کیلوگرم برسد. 


امیر زارع، ستاره نوظهور ایران، در وزن 125 کیلوگرم موفق شد طاها آکگول، قهرمان دو دوره مسابقات جهانی، را از سر راه بردارد و فردا در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا به مصاف گنو پتریاشویلی برود که پیش از این سه قهرمانی جهان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. 


یزدانی که در پی ثبت سومین عنوان قهرمانی جهان در کارنامه خود است موفق شد با غلبه بر آرتور نایفونوف روس با نتیجه 2-8 در مرحله نیمه نهایی به فینال برسد. این در حالی است دیدار بین این دو کشتی‌گیر تکرار بازی نیمه نهایی مسابقات المپیک توکیو به حساب می‌آمد که با پیروزی 1-7 یزدانی به پایان رسیده بود. 

 
برچسب ها: کشتی حسن یزدانی
ارسال نظر
آخرین اخبار