۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۷۸۸۹
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: بین ۸ تا ۱۲ هزار سقط قانونی و بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار سقط غیر قانونی در کشور داریم و اگر جلوی ۱۰ درصد این سقط‌های غیر قانونی را بگیریم یعنی ۴۰ الی ۵۰ هزار نفر به جمعیت اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۴۱

 

 

محمد علی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خطوط»، در خصوص طرح تعالی جمعیت و حمایت از خانواده، اظهار کرد: اگر اشتغال درست شود اقتصاد خانواده‌ها و جایگاه اجتماعی آنها ارتقا یافته و ازدواج جوانان هم شکل خواهد گرفت و مطمئن باشید صاحب فرزند هم خواهند شد.

وی در ادامه افزود: الان همه چیز بر اساس علم انجام می شود و جوانی جمعیت هم از این امر مستثنی نیست؛ پس مگر می‌شود غربالگری، علمی نباشد. بنابراین تاکید من این است که بحث جوانی جمعیت از روش‌های درست و علمی صورت بگیرد و نمایندگان مخالف چند ساعت از نزدیک زندگی مادرانی که فرزندان معلول خود را نگهداری می‌کنند، ببینند که چه سختی هایی را متحمل می‌شوند.

جلوی ۱۰درصد سقط‌های غیرقانونی گرفته شود ۴۰تا۵۰هزارنفر جمعیت اضافه خواهدشد

قیمت پراید ۱۸۰میلیون شده پرداخت تسهیلات۳۰ میلیونی به فرزند سوم اصلا چاره ساز نیست

محسنی بندپی با بیان اینکه بحث جوانی جمعیت با این طرح‌ها افزایش نخواهد داشت، گفت: قیمت پراید ۱۸۰ میلیون تومان شده است و پرداخت تسهیلات بانکی ۳۰ میلیون تومانی به فرزند سوم اصلا چاره ساز نیست؛ لذا ما قبل از ازدواج، باید اشتغال را درست کنیم زیرا اگر اشتغال درست شود اقتصاد خانواده‌ها و جایگاه اجتماعی آنها ارتقاء یافته و ازدواج جوانان هم شکل خواهد گرفت و مطمئن باشید صاحب فرزند هم خواهند شد.

برچسب ها: ۱۰درصد سقط‌های غیرقانونی ۴۰تا۵۰هزارنفر جمعیت اضافه خواهدشد قیمت پراید پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون فرزند سوم
ارسال نظر
آخرین اخبار