۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۶۶۴۱
به لطف بسیاری از گوشی‌های هوشمند مدرن که دارای قابلیت‌های تصویربرداری هستند، می‌توان بهترین عکس‌ها را برای ثبت لحظات و موقعیت‌های زیبا ثبت کرد.
کد خبر: ۲۰۴۱۶

به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بهترین گوشی های هوشمند برای تصویربرداری را در این گزارش می خوانید:

Oppo Reno 8 Pro 5G 

5 بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی

Oppo Reno 8 یکی از بهترین گوشی های Oppo با دوربین هایی است که دقت بالایی در عکاسی دارد. این گوشی به دوربین پشتی سه گانه (50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) به همراه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است. به لطف دو سنسور اصلی سونی (IMX766 و IMX709)، Oppo Reno 8 برای یک تجربه عکاسی عالی ایده آل است.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

5 بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا یکی از همه کاره ترین دوربین های پشتی را دارد. این گوشی به دوربین چهارگانه (108 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 10 مگاپیکسل + 10 مگاپیکسل) به همراه دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه دارای زوم فضایی 100 برابری است که تا 40 برابر عالی عمل می کند.

آیفون 13

5 بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی

این گوشی به دوربین پشتی دوگانه (12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل) به همراه دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. آیفون 13 عملکرد دوربین فوق العاده ای دارد، از رنگ های دقیق گرفته تا جزئیات دقیق همه را به طور واضح نشان می دهد.

Realme GT2 Pro

5 بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی

این دستگاه دارای دوربین پشتی سه لنز (50 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) و دوربین جلو 32 مگاپیکسل است. مهمترین ویژگی گوشی لنزهای دقیق آن است. با کمک این گوشی می توانید عکس های با جزئیات دقیق بگیرید.

گوگل پیکسل 6a

5 بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی

این دستگاه مجهز به دوربین پشتی دوگانه (12.2 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل) و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است. این گوشی عکس ها و فیلم های عالی می گیرد.

برچسب ها: گوشی تلفن همراه بهترین بازار تصویربرداری گوشی هوشمند دوربین گوشی
ارسال نظر
آخرین اخبار