۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۶۸۹۲۶
وحیدی با بیان اینکه با دولت عراق برای برگه گذر موقت به نتیجه نرسیدیم، گفت: تمدید گذرنامه در مرز شدنی نیست.
کد خبر: ۲۰۵۲۶

تمدید گذرنامه در مرز امکان پذیر نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اربعین که ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد، در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کمیته‌هایی که در ستاد اربعین فعال است کمیته فرهنگی این ستاد است که سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی در آن فعال هستند.

وی با اشاره به اقدامات این کمیته ادامه داد: برنامه های گسترده‌ای در این کمیته پیش بینی شده اعم از برنامه هایی که در داخل ایران و عراق با استفاده از همه ظرفیت‌ها اعم از تهیه مقالات و کتاب و پیش بینی مراسمات برگزار خواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوعات مختلف بحث شد همچنین گزارش ها ارائه و برخی نیازها مطرح شد که ان‌شاءالله رفع خواهد شد.

وحیدی تاکید کرد: اربعین یک واقعه بزرگ است و امیدواریم با کمک فعالیت های فرهنگی بخشی از این واقعه منعکس شود و زوار نیز بتوانند از خدمات فرهنگی که پیش بینی شده است استفاده کنند.

وزیر کشور درباره تردد با برگ گذر مرزی برای اربعین گفت: در رابطه با برگ گذر مرزی و یا گذرنامه اختصاصی با دولت عراق به نتیجه قطعی نرسیدیم.

وی ادامه داد: مهر شدن گذرنامه در مرز شدنی نیست و باید از قبل و در مبدا این کار را انجام دهند افرادی که گذرنامه شان فرصت ندارد باید قبل از سفر برای تمدید گذرنامه اقدام کنیم.

وحیدی با بیان اینکه گذرنامه باید اعتبار کافی داشته باشد، افزود: اگر با دولت عراق به نتیجه رسیدیم و با گذر موقت تردد امکان پذیر شد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وزیر کشور درباره تمهیدات اندیشیده در موکب ها برای مواجه با گرما خاطرنشان کرد: همه موارد اینها پیش بینی شده بحث مه پاش در نظر گرفته شده آب یخ و یخ کافی پیش بینی شده و حتی مکانهایی برای افرادی که گرمازده می شوند در دستور کار است و مواکب به دنبال تهیه این ها هستند

انتهای پیام/ 241

برچسب ها: احمد وحیدی وزیر کشور ستاد اربعین تشکل‌های مردمی عراق موکب
ارسال نظر
آخرین اخبار