۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۶۷۹۵۶
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ساخت خانه‌های ویلایی در شهر ایوانکی تهران در دستور کار قرار گرفته که با تخصیص زمین به دونفر ساخت این پروژه‌ها اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۵۸۵

ساخت خانه‌های ویلایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، خلیل محبت خواه گفت: ظرفیت ثبت نام در شهر ایوانکی باتوجه به استقبال متقاضیان تکمیل شده و به زودی این شهر تبدیل به یک شهر مدرن و به روز خواهد شد که تمامی معماری آن متناسب با معماری ایرانی واسلامی است. تمامی پروژه‌های مسکنی این شهر به شکل ویلایی ودر قالب اختصاص دو قطعه زمین به متقاضیان ارائه می‌شود که متناسب با سلیقه خود متقاضیان ساخته خواهد شد.
به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در صورت وجود زمین در سایر شهر‌های استان تهران هم پروژه‌ها به صورت ویلایی ساخته خواهد شد، اما در صورت عدم تخصیص زمین واحد‌ها به صورت تراکمی و آپارتمانی ساخته می‌شود که البته در بسیاری از شهر‌ها پروژه‌ها آغاز شده و در مرحله اجرایی و عملیاتی قرار دارد.
اجرای پروژه‌ها در قالب ساخت واحد‌های مسکن ویلایی یکی از مهم‌ترین دستورات رئیس جمهور بوده که اجرای این طرح هم اکنون در بسیاری از شهر‌های کشور مقرر شده در قالب اختصاص زمین به متقاضیان و همچنین اجرای آن در قالب پروژه‌های ویلایی در دستور کار قرار گرفته است./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: مسکن ملی
ارسال نظر
آخرین اخبار