۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۴۲۸۶
در روز‌های گذشته فیاضی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شخصا تماس تلفنی با نمایندگان مجلس برقرار کرده و خواستار رای اعتماد به خود در جلسه روز سه شنبه مجلس شده است.
کد خبر: ۲۰۶۵

به گزارش خبرنگار خطوط، مسعود فیاضی دوشنبه گذشته 17 آبان از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

 

نامه رئیس جمهور روز سه شنبه 18 آبان در صحن مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و بررسی صلاحیت وی بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در دستور کار سه شنبه این هفته مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 

در هنگام قرائت نامه رئیس جمهور در صحن مجلس، عده ای از نمایندگان فریاد 2، 2 سر دادند.

 

عدد 2 در مجلس به معنای مخالفت با یک نظر است و هنگامی که نمایندگان بخواهند به یک طرح یا لایحه و یا ماده ای از آن، نظر مخالف دهند، عدد 2 روی مانیتور میز خود را فشار می دهند.

رایزنی تلفنی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با نمایندگان

همیشه پای یک داماد در میان است

با فریاد 2، 2 نمایندگان و همچنین اعلام اینکه فیاضی برادر داماد علیرضا زاکانی شهردار تهران است، ارزیابی بر این شد که فیاضی از صحن مجلس رای اعتماد نخواهد گرفت.

 

حتی برخی از نمایندگان در روزهای گذشته در مصاحبه هایی و همچنین در صحن مجلس اعلام کردند که مجلس به فیاضی رای اعتماد نخواهد داد.

در همین راستا فیاضی در روزهای گذشته رایزنی های گسترده ای را با نمایندگان مجلس آغاز کرده است.

در همین زمینه یکی از نمایندگان استان اصفهان به خبرنگار خطوط گفت: آقای فیاضی تماس تلفنی با اینجانب داشته و در خصوص برنامه های خود برای تصدی وزارت آموزش و پرورش توضیح داد.

 

وی افزود: آقای قاسم احمدی لاشکی معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با نمایندگان مجلس تماس می گیرد و تلفن را به فیاضی می دهد تا وی با نمایندگان صحبت کند.

 

این نماینده استان اصفهان افزود: با توجه به رایزنی هایی که فیاضی با نمایندگان انجام می دهد احتمال دارد فضای مجلس نسبت به ایشان تغییر کند و مجلس به وی رای اعتماد دهد.

برچسب ها: رایزنی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نمایندگان فیاضی داماد زاکانی شهردار تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار