۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۷۹۴۰۷
یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه و قبولی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مجموع ۹۰ هزار نفر شرکت کننده در این آزمون گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه قانون به حق و مشخص مجلس را که یکی از قانون های خوب در زمینه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود، با صراحت دور زد.
کد خبر: ۲۰۶۷۷

مرکز وکلای قوه قضائیه صراحتا قانون را دور زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اظهار کرد: حق حدود ۹۰ هزار جوانی که با امید در این شرایط اقتصادی و مشکلات اشتغال، تحصیلات دانشگاهی کسب کرده و در آزمون وکالت شرکت کردند، نادیده گرفته شده است و مرکز وکلای قوه قضاییه قانون به حق و مشخص مجلس را که یکی از قانون های خوب در زمینه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود، با صراحت دور زدند.

نماینده اهواز تاکید کرد: اگر شعار می‌دهیم که می خواهیم قانون رعایت شود، بهترین اقدام این است که خودمان شروع کننده رعایت آن باشیم. امسال حدود ۹۰ هزار جوان در آزمون شرکت کردند و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر پذیرفته شدند در حالی که سال قبل حدود ۷ هزار نفر، که این تعارض منافع است./ الف

برچسب ها: کانون وکلا نماینده اهواز
ارسال نظر
آخرین اخبار