۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۱۵۶۷۱۵
نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران از یکم تا چهارم شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کسب و کار به همراه سامانه‌های خود در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه حضور بهم می‌رسانند.
کد خبر: ۲۰۶۸۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نمایشگاه‌های کسب و کار فرصتی عالی برای کسب و کار‌ها فراهم می‌کند تا آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را به نمایش بگذارند. کسب و کار‌های مختلف در فضایی اجتماعی گرد هم می‌آیند تا به انتقال دانش و تجربه ترند‌های روز دنیای صنعت و تجارت کمک کنند. تمامی فعالان خصوصی و دولتی حوزه کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند و فرصتی عالی برای تقویت ارتباطات فراهم می‌شود.

اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در کشور افتتاح شد

محوریت نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران

شرکت‌ها و کسب و کار‌ها در نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران خدمات مختلفی را اعم از رونمایی از پلتفرم یا بازار خدمات، خدمات حقوقی کاریابی و روانشناسی کسب و کار را در این رویداد به نمایش می‌گذارند. وزارت صمت نیز به مناسبت این رویداد وبسایتی را راه اندازی کرد و مجموعه‌هایی که در حوزه خرید شفاف و تامین تسهیلات برای خرید کالا اقدام می‌کنند را معرفی می‌کند. “توان خرید” نامی است که برای این وبسایت انتخاب شده است که قبلا با نام “خرید شفاف” مورد استفاده قرار می‎گرفت.

هدف نمایشگاه خدمات کسب و کار

هدف اصلی این نمایشگاه ملی تخصصی خدمات معرفی شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات کسب و کار می‌باشد. در این نمایشگاه جلسه پرسش و پاسخ میان کارآفرینان و صاحبان کسب وکار‌ها با مدیران ذیربط دولتی برگزار می‌شود. هم چنین، برگزاری تور دانش آموز‌ی و مذاکره با مشاوران کسب و کار از دیگر بخش‌های این رویداد است.

حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و پرسش و پاسخ مستقیم با مدیران و کارآفرینان صنایع مرتبط و همچنین معرفی قابلیت‌های اصناف از برنامه‌های این رویداد چهار روزه است. جلسات مذاکره اتاق‌های بازرگانی، کانون‌ها، سندیکا‌ها و اتاق‌های صنعت و معدن با کارآفرینان نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد. نمایشگاه خدمات کسب و کار در واقع گردهمایی اکوسیستم کارآفرینی کشور در یک قاب نمایشگاهی است. از دیگر اهداف این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرهنگ سازی و توانمند سازی خدمات کسب و کار و فرهنگ‌سازی استفاده از این خدمات
تقویت و ارتقای دانش ارائه‌کنندگان خدمات کسب و کار به‌منظور رقابت در عرصه ملی و منطقه‌ای
هوشمند سازی و توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان در حوزه خدمات کسب و کار
و کمک به شکل دهی ساختار هوشمند خدمات کسب و کار در کشور
هم افزایی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود بین ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات کسب و کار

شرکت کنندگان نمایشگاه خدمات کسب و کار

به گفته مدیرکل دفتر خدمات کسب وکار وزارت صنعت، معدن و تجارت انواع مختلف خدماتی که در این نمایشگاه معرفی می‌شوند عبارتند از: سرمایه گذاری کسب و کار، خدمات حسابداری، خدمات مشاوره کسب و کار، خدمات روانشناسی کسب و کار، خدمات فناوری، نوآوری و هوشمندسازی کسب و کار، خدمات آموزشی و توانمندسازی، خدمات مدیریت زنجیره تامین، خدمات طراحی و تاسیس کارخانه، خدمات احیا و باز آفرینی کسب و کار‌های غیر فعال، خدمات مشاوره حقوقی کسب و کار و خدمات بیمه و امور مالیاتی.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه

برگزار کننده نمایشگاه: وزارت صمت
محل برگزاری: نمایشگاه بین المللی تهران
ساعت: ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر

حضور شرکت رهاکو در نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران

نمایشگاه تخصصی کسب و کار با حضور مسئولان، سازمان‌های مرتبط، کارآفرینان، صنعتگران، پژوهشگران، اصحاب رسانه، شرکت‌ها و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار برگزار می‌شود. تمام سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی که خدماتی برای ارائه دارند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. شرکت رهاکو نیز در شاخه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در سالن پنجم نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور خواهد داشت./ رها

برچسب ها: نمایشگاه افتتاح رونق کسب و کار کسب و کار
ارسال نظر
آخرین اخبار