۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۶۲۴۵
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرز‌های خروجی اربعین صرفاً به صورت روز فروش و در محل پایانه‌های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۵۷

فروش بلیت اتوبوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امانی گفت: از ابتدای امسال یکی از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آماده سازی و زیر ساخت‌های راه‌های منتهی به مرز‌های غربی کشور برای تردد زائرین است، به طوری که بیش از هزار میلیارد تومان از منابع داخلی برای روکش آسفالت، گاردریل، روشنایی و همچنین برطرف کردن نقاط پر حادثه و آماده سازی جاده‌های غرب کشور اختصاص یافته است. همچنین اکثر اکیپ‌های راهداری در جاده‌های منتهی به مرز‌های غربی در حالت آماده باش کامل قرار دارند و امیداوریم در روز‌های آخر اربعین کار‌های عمرانی راهداری به اتمام برسد، همچنین ۶ پایانه مسافربری به صورت ۲۴ ساعته سرویس مناسب به زائرین ارائه می‌دهند.
به گفته او، همچنین افزایش گیت‌های خروجی نصب امکانات اولیه نظیر آب سرد کن، سرویس‌های بهداشتی، تجهیز سرویس‌های سرمایشی در دستور کار قرار گرفت و طی بازدیدی که از مرز چزابه و مهران داشته ایم کار‌های بسیار خوبی صورت گرفته است که امیدواریم کار‌های باقیمانده قبل اربعین انجام شود ما از تمام ظرفیت برای حمل و نقل زائران استفاده می‌کنیم به طوری که ۸ هزار دستگاه اتوبوس از بخش خصوصی آماده شده که در این ایام مبارک سرویس ارائه می‌دهند.
به گفته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بلیت اتوبوس‌ها به صورت روزانه به فروش رسد و ما در اربعین اتوبوس دربستی نداریم./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: بلیت اتوبوس اربعین
ارسال نظر
آخرین اخبار