۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۵۳۴۷۴
واکاوی خطوط بعد از حذف یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شبکه نمایش خانگی
بعد از حذف کاراکتر پشه در دو قسمت اخیر مجموعه «مهمونی» شایعات زیادی درباره حذف همیشگی این شخصیت به دستور ساترا در رسانه‌ها عنوان شده است. به خصوص که از ابتدای انتشار مجموعه جذاب و البته جنجالی ایرج طهماسب، این شخصیت به بهاته‌های بسیاری زیر تیغ انتقادات قرار داشت و اعتراضات بسیاری را از سوی رسانه‌های طرفدار سانسور و توقیف باعث شده بود...
کد خبر: ۲۰۹۴۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ غیبت این کاراکتر عروسکی در دو قسمت اخیر مجموعه مهمونی- که با حضور علی شادمان و امیرحسین رستمی منتشر شده- موجب خبرسازی رسانه‌ها و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. رسانه‌ها و کاربرانی که به این موضوع اشاره کرده‌ و آن را موجب کاهش کیفیت این مجموعه عنوان کرده‌اند. این اتفاق برای بسیاری از کاربران فضای مجازی هم این شائبه را به وجود آورده که پشه «مهمونی» زیر تیغ سانسور ساترا رفته است. به خصوص که دو کاراکتر پشه و بچه به دلیل رفتارها و تکیه کلام‌هایشان محبوبیت و حاشیه‌سازی را با هم داشته‌اند و همین هم باعث نقدها و تحلیل‌های مختلفی در طول مدت چند ماهه انتشار این مجموعه شده و این شائبه را به وجود آورده که قرار است این کاراکترها با ممیزی‌هایی مواجه شوند...
 
پشه کجاست؟!
 
حالا در شرایطی که ایرج طهماسب به عنوان کارگردان و کاظم سیاحی به عنوان صداپیشه «مهمونی»  درباره غیبت کاراکتر پشه در دو قسمت اخیر این مجموعه سکوت کرده‌اند؛ سرپرست معاونت کاربران ساترا درباره شائبه ممیزی کاراکتر پشه توضیح داده- و به رسانه‌ها گفته که «غیبت این شخصیت به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی صداپیشه آن در محصولی دیگر بوده است و به زودی به این مجموعه بازمی‌گردد».
محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است یا خیر، بیان کرد که «بر اساس گفت‌وگویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد».
به گفته این مقام؛ «بر اساس پیگیری که از طریق دیگری انجام دادم مطلع شدم این موضوع به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی در محصولی دیگر بوده است که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت».

آیا سانسور مجموعه «مهمونی» شدیدتر شده است؟

برچسب ها: برنامه مهمونی ایرج طهماسب ساترا
ارسال نظر
آخرین اخبار