۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۱۶۶۵
بانک‌های دولتی از ابتدای امسال تا ۹ شهریور ماه ۳۷۲ هزار و ۶۳۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کردند که بیش از ۳۵ هزار فقره از این تسهیلات در هفته دولت پرداخت شد.
کد خبر: ۲۱۲۴۲
نویسنده : امیر سیاهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بر این اساس دربازه زمانی اول فروردین تا ۲۹ مرداد ماه امسال به ترتیب بانک‌های ملی ایران با ۶۸ هزار و ۴۰ فقره تسهیلات به ارزش ۹ هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان، بانک ملت با ۶۳ هزار و ۱۹۳ فقره تسهیلات به ارزش ۸ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان و تجارت با ۵۷ هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات به ارزش ۸ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان بیشترین تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را پرداخت کردند.

همچنین تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اعطایی از ۲۹ مرداد ماه تا ۹ شهریور ۳۸ هزار و ۴۳۸ فقره به مبلغ ۵ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود که بنا بر اعلام معاون بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد ۳۵ هزار فقره تسهیلات در هفته دولت اعطا شده است.

در بازه زمانی ۲۹ مرداد ماه تا ۹ شهریور ماه مقارن با هفته دولت، بانک ملی با ۷ هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۲۸ میلیارد تومان، بانک ملت با ۷ هزار و ۳۴۰ فقره ستهیلات به ارزش یک هزار و ۲۴ میلیارد تومان و بانک صادرات ایران با ۷ هزار و ۳۲۸ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۱۱ میلیارد تومان بیشترین تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواجی بود که به زوج‌های جوان پرداخت کردند./وزارت اقتصاد و دارایی.

برچسب ها: دریافت وام ازدواج ازدواج وام ازدواج وزارت اقتصاد
ارسال نظر
آخرین اخبار