۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۴۴۱۳۳۸
رئیس شورای شهر تهران از افتتاح دو ایستگاه جدید در خط 6 و 7 و تعدادی اتوبوس نو طی روزهای آتی خبر داد و گفت: ادغام معاونت‌های شهرداری کار مطالعاتی مفصل می‌طلبد و اکنون تصمیمی در این زمینه نداریم.
کد خبر: ۲۱۳

از افتتاح دو ایستگاه جدید مترو تا نظر چمران درباره ادغام معاونت‌های شهرداری

به گزارش خطوط به نقل از خبرگزاری فارس،مهدی چمران درباره سرانجام افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو اظهار داشت: به احتمال زیاد فردا دوشنبه افتتاح ایستگاه جدید  مترو در خط 6 و طی 20 روز آینده افتتاح ایستگاه جدید در خط 7 خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ایستگاه شهید رضایی در خط 6 و ایستگاه توحید در خط 7 بزودی افتتاح می شود، افزود:‌ان‌شاءالله تعدادی اتوبوس نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در حال آماده شدن است که به زودی وارد خطوط اتوبوسرانی می‌شود و ان‌شاءالله بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید و اتوبوس های نو تداوم خواهد داشت.

رئیس شورای شهر تهران درباره موضوع ادغام برخی از معاونت‌ها که در دوره مدیریت شهری قبلی مطرح بود، گفت: ادغام معاونت‌ها به سرعت نیست و این قضیه کار مطالعاتی مفصل می‌طلبد.

چمران گفت: قبلا دو معاونت برنامه‌‌ریزی و توسعه نیروی انسانی با یکدیگر ادغام شده و اکنون تصمیمی برای ادغام معاونت‌ها نداریم.

برچسب ها: مهدی چمران مترو
ارسال نظر
آخرین اخبار