۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۷۱۵۴
معاون بازرگانی ایران ایر از اتمام سهمیه بلیت پروازهای اربعین هما تا قبل از روز اربعین خبر داد و گفت: در حال حاضر ظرفیت پروازهای اربعین تهران-نجف تکمیل شده و فعلاً بلیت فروشی نداریم مگر اینکه مجوز جدید برای پروازها صادر شود.
کد خبر: ۲۱۳۲۲

ظرفیت پروازهای اربعین تهران-نجف تکمیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،ابوالقاسم جلالی با بیان اینکه فروش بلیت‌های اربعین ایران ای به اتمام رسیده، گفت: تا دیروز سه شنبه ۱۳ شهریور برای ۳۸ هزار صندلی پروازی جا باز کردیم و تمام مسیرهای شلوغ، پُر شده است.

وی ادامه داد: از ۱۵ تا ۱۶ شهریور روز اربعین، پرواز خالی در مسیر نجف-تهران انجام می‌شود و صندلی برای فروش وجود دارد اما در مسیر رفت (تهران-نجف) همه صندلی‌ها فروخته شده و هیچ جای خالی نداریم.

برای پروازهای رفته تهران-نجف هم صرفاً از ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی داریم و مسافران می‌توانند بلیت خریداری کنند

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: برای پروازهای رفته تهران-نجف هم صرفاً از ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی داریم و مسافران می‌توانند بلیت خریداری کنند.

به گفته جلالی تا امروز حدود ۲۵ هزار صندلی برای پروازهای اربعین به فروش رفته است و هر لِگ پروازی (مسیر یکطرفه) را ۳ میلیون تومان و رفت و برگشت ۶ میلیون تومان فروخته ایم.

وی خاطرنشان کرد: حتی در برخی زمان‌ها از ۱۵ تا ۲۳ شهریور، هر لیگ پروازی خصوصاً مسیر نجف به تهران را ۲ میلیون تومان می‌فروشیم تا مسافران رغبت بیشتری برای انجام سفرهای برگشت با هواپیما داشته باشند.

مقام مسئول هما تأکید کرد: در حال حاضر ظرفیت پروازهای اربعین تهران-نجف تکمیل شده و فعلاً بلیت فروشی نداریم مگر اینکه مجوز جدید برای پروازها صادر شود./مهر.

برچسب ها: فرودگاه امام خمینی (ره) فرودگاه امام فرودگاه نجف پروازهای اربعین پروازهای خارجی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) ایران ایر بلیت اربعین اربعین 1401 ابوالقاسم جلالی
ارسال نظر
آخرین اخبار