۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۷۹۴۲۱
در همایش دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان بسیجی:
نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان سکولاریسم مهمترین موضوع دشمنی دنیا به خصوص صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۱۵۱۲

نقش پررنک صهیونیست ها در ایجاد سکولاریسمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان بسیجی سراسر کشور در مشهدمقدس اظهارداشت: سکولاریسم بر پایه جریان جدایی دین از سیاست بنا شده و این امر در ذات انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد، از این رو جریان سکولاریسم مهمترین موضوع دشمنی دنیا به خصوص صهیونیستها با انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود : انقلاب اسلامی ایران الگوی جدیدی از حکومت ارائه کرده است و در مقابل این دیدگاه که حکومت تنها منشاء مردمی داشته و ارتباطی با دین ندارد، ایستاده است.
حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: انقلاب اسلامی تولد مجدد اسلام ناب بود و از همان ابتدای شکل‌گیری، دشمنان به دنبال ایجاد اخلال و مشکلات آفرینی در مسیر آن بودند.دشمنان تحت عنوان ضرورت منطبق کردن تفکر دینی و مفاهیم آن با اقتضائات و ضرورت‌های عصر و زمان، در واقع به دنبال تفسیر سکولاریستی از دین هستند.خبرگزاری بسیج.

 
ارسال نظر
آخرین اخبار