۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
تعداد بازدید: ۱۰۲۰۷۰
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را مکلف به حمایت همه جانبه از هنرمندان پیشکسوت می‌داند.
کد خبر: ۲۱۵۷۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جشن ۱۰ سالگی تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت همزمان با روز ملی سینما عصر دوشنبه ۲۱ شهریورماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان پیشکسوت حوزه‌های مختلف هنری در محل این موسسه برگزار شد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشن ۱۰ سالگی تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت حضور یافت
وزیر فرهنگ در این مراسم گفت: وزارت فرهنگ در دوره جدید خود را مکلف به حمایت همه جانبه از هنرمندان پیشکسوت می‌داند و در این راستا مواردی، چون افزایش بودجه و تجهیز ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه موسسه هنرمندان پیشکسوت محلی برای همنشینی اهالی هنر و پیگیری دغدغه‌های پیشکسوتان هنر به شمار می‌رود، گفت: پیشکسوتان و بزرگان عالم هنر نباید دغدغه‌های معیشتی داشته باشند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید نسبت به رفع مشکلات هنرمندان پیشکسوت اهتمام ویژه خواهد داشت.

گفتنی است، مراسم جشن دهمین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان پیشکسوت حوزه‌های سینما، تلویزیون، موسیقی و هنر‌های تجسمی میزبان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه و منابع انسانی، محمود سالاری معاون هنری وزارتخانه و سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بود.


همچنین در بخشی از این مراسم تعدادی از هنرمندان پیشکسوت به نمایندگی از سایر هنرمندان به بیان دغدغه‌ها و مشکلات اهالی هنر پرداختند./وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی موسسه هنرمندان پیشکسوت
ارسال نظر
آخرین اخبار