۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۹۱۰۰۱
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌های روز برای روان‌سازی امور شهری و رفع مشکلات شهرنشینی، گفت: درهمین راستا بانک شهر در تعامل سازنده با شهرداری‌های کلانشهر‌ها زیرساخت‌های ضروری برای توسعه هوشمندسازی شهری را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۲۱۵۸۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسام حبیب اله با اشاره به امضای تفاهمنامه میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر شیراز که با هدف مشارکت در هوشمند سازی این کلانشهر منعقد شده است، افزود: به موجب این تفاهمنامه، زمینه هم افزایی بانک برای اجرای توسعه زیرساخت‌های فناورانه شهری و هوشمند سازی شهر شیراز با همکاری بانک شهر شتاب می‌گیرد.
حبیب اله عنوان کرد: در چارچوب این تفاهم نامه، توسعه زیرساخت دیتاسنتر شهر و همچنین شبکه فیبر شهری در این کلانشهر با مشارکت بانک شهر کلید خواهد خورد.

توسعه زیرساخت‌های شهری و هوشمند سازی شهر شیراز با همکاری بانک شهر شتاب می‌گیرد
وی در ادامه با بیان اینکه تامین زیرساخت ها، مهمترین مسئله برای تحقق شهر هوشمند است، تصریح کرد: درهمین راستا بانک شهر با ایجاد و توسعه زیرساخت ها؛ به زودی گام‌هایی بلند برای مشارکت در هوشمند سازی شهر شیراز بر خواهد داشت.
حبیب اله گفت: معتقدیم هوشمندسازی شهر‌ها زمانی محقق می‌شود که ارتقای زیرساخت‌های شهری و الکترونیکی کردن خدمات موجب ارتقای کیفی سطح خدمات و بهبود زندگی شهروندان شود.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف شهر هوشمند، افزایش کیفیت زندگی شهری است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس، درآینده نزدیک کیف پول شهروندی نیز در شهر شیراز اجرایی خواهد شد تا پرداخت‌های خرد شهری از قالب شارژ کارت خارج و توسط کیف پول الکترونیک صورت گیرد.
حبیب اله در پایان عنوان کرد: همچنین به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری و توسعه فضای کسب و کار، ارائه خدمات هوشمند سازی با تشکیل گروه اقتصادی، فنی و حقوقی با منافع مشترک به منظور راه اندازی دیتا سنتر شهر شیراز در دستور کار بانک شهر و مدیریت شهری این کلانشهر قرار دارد./روابط عمومی بانک شهر

برچسب ها: بانک شهر کیف پول الکترونیکی شیراز هوشمندسازی
ارسال نظر
آخرین اخبار