۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۷۲۷۴۲
اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر، اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی از جمله فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر در ایام اربعین حسینی است.
کد خبر: ۲۱۶۰۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم اربعین افزود: در ایام اربعین حسینی، پایتخت با برنامه‌های گسترده در حوزه‌های مختلف شهری، رنگ و بوی اربعین خواهد گرفت. صیادی در خصوص اکران فرهنگی اربعین حسینی افزود: در این ایام محور اکران‌ها با شعار"کربلا کربلا ما داریم می‌آییم" فضای خاطره انگیزی را ایجاد کرده که با تصاویر مزین شده شهدا حال و هوای خاصی در شهر به وجود می‌آورد.


جلوه‌های هنر‌های شهری در مسیر راهپیمایی اربعین
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران فعالیت‌های حوزه حجم و نقاشی را با موضوع هنر عاشورایی در محرم امسال حرکتی نو و جریان ساز معرفی و عنوان کرد: تلفیق کالیگرافی و اثر حجمی تیغه‌های علم بازخورد مناسبی از جریان‌های هنری، صاحبنظران و عموم مردم به دنبال داشته که می‌تواند در رویداد‌های آتی تکرار شود.

صیادی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران یادآور شد: در طول مسیر برگزاری این راهپیمایی، استقرار رادیو اربعین به عنوان یک اثر حجمی و صوتی در کنار نصب تیغه‌های علم کالیگرافی و اهتزار پرچم‌ها و اکران‌های فرهنگی، جلوه هنر‌های شهری در مسیر این رویداد آیینی را به نمایش در می‌آورد./صداوسیما

برچسب ها: پیاده روی اربعین پایتخت
ارسال نظر
آخرین اخبار