۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۹۳۹۰۷
رئیس ستاد مرکزی اربعین ورود و خروج زائران اربعین در مرز‌های مهران، ­­شلمچه، چذابه و تمرچین را بسیار خوب دانست و گفت: تاکنون ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر ایرانی از این مرز‌ها راهی کربلا شده اند.
کد خبر: ۲۱۶۲۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، میراحمدی­ ­ در مصاحبه با رسانه ملی افزود: همچنین تاکنون ۳۰۰ هزار زائر خارجی از مرز‌ها‌ی ایران رهسپار عراق شده اند و شمار زیادی از زائران پاکستانی آماده سفر به کربلا از مرز‌های جنوبی و غربی کشورمان هستند.

تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر راهی کربلا شده اند
وی به هموطنانی که قصد زیارت در اربعین را دارند خواست با توجه­ ­به­ شرایط و امکانات فراهم شده از این فرصت استفاده حداکثری کنند و برای سهولت خروج، مرز‌های شلمچه و چذابه در خوزستان و تمرچین در آذربایجان غربی را به جای مرز مهران انتخاب کنند.
وی از دستور وزیر کشور برای ادامه خدمت رسانی موکب‌های مسیر اربعین تا چند روز پس از این مراسم خبر داد و خاطر نشان کرد: با موافقت طرف عراقی و براساس دستور وزیر کشور ۳۰۰ دستگاه اتوبوس با دیگر امکانات هم برای بازگرداندن زائران ایرانی از کربلا به کشور پیش بینی شده است.
معاون امنیتی وزیر کشور با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی در ساماندهی نظم و امنیت مرزها، ورود زائران به کشور را بسیار منظم و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار زائر ایرانی به کشور بازگشته اند./صدا و سیما

برچسب ها: زائران اربعین مرز مهران مرز
ارسال نظر
آخرین اخبار