۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۰۵۹۶
با وجود شکست پروژه نمایشی متروباس و اشکال فنی منجر به توقف اتوبوس‌ها و پیاده کردن مسافران در اولین روز، روزنامه شهرداری زاکانی همچنان بر استفاده تبلیغاتی از این دستاورد غیرواقعی اصرار دارد.
کد خبر: ۲۱۶۸۴

پررویی نجومی در شهرداری نمایشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با وجود شکست پروژه نمایشی متروباس و اشکال فنی منجر به توقف اتوبوس‌ها و پیاده کردن مسافران در اولین روز، روزنامه شهرداری زاکانی همچنان بر استفاده تبلیغاتی از این دستاورد غیرواقعی اصرار دارد.

تن‌ها چهار دستگاه از این اتوبوس در اتوبوسرانی تهران وجود دارد که آن‌ها نیز از سال‌ها قبل و بلافاصله بعد از واردات به علت نقص فنی زمین‌گیر بوده‌اند و امکان تردد ندارند.

بر اساس این گزارش، اتوبوس‌ها توسط شرکت سوئیسی سازنده این اتوبوس‌ها (هس سوئیس) پشتیبانی نمی‌شوند و شرکت ایرانی وارد کننده آن‌ها (آکیا تبریز) نیز نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

این اتوبوس‌ها علاوه بر داشتن موتور الکتریکی که با باطری کار می‌کند مجهز به یک موتور دیزل کوچک هم هست که ضمن شارژ مخازن الکتریکی اتوبوس، در مواقع نیاز برای حرکت اولیه اتوبوس کمک می‌کند.

موتور دیزل این اتوبوس‌ها نیاز به سوخت بدون گوگرد دارد و فقط توان لازم برای حرکت اولیه اتوبوس بدون مسافر را دارد./ روزنامه شهر ما

برچسب ها: #شهرداری تهران #علیرضا زاکانی علیرضا زاکانی شهردار تهران متروباس
ارسال نظر
آخرین اخبار