۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۷۹۰۹
همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان همدان با حضور معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۸۷۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد نور آزادی در این همایش گفت: لازمه پیشرفت و ارتقاء هر سازمانی این است که همه کارکنان بتوانند بدون هیچگونه لرزش صدایی، با مدیران خود صحبت کرده و وظیفه مدیران است که پذیرفتن حرف حق و نگاه سازنده مخالف را در سازمان نهادینه کنند.
وی افزود: چنانچه مدیران، پرسنل زیر مجموعه خود را در مصائب و مشکلات رها کنند، انگیزه کار و تلاش از بین خواهد رفت.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در این همایش، ضمن بیان تحلیل جامعی در خصوص اضافه برداشت بانک به ارائه راهکار‌های عملی برون رفت از این چالش با استفاده از مکانیزم‌های مختلف مثل بودجه ریزی و اولویت بندی مسائل پرداخته و از مدیران شعب خواست تا با توجه به این موارد در اصلاح ترازنامه بانک تاثیرگذار باشند.

برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان همدان با حضور محمد نور آزادی
وی در خصوص مسائل معیشتی، رفاهی و انگیزشی همکاران، توجه به دو مفهوم مهم "حق" و "تکلیف" را برای همه لازم دانست و گفت:مدیران ارشد به همه مشکلات همکاران در صف و ستاد، واقف هستند و تلاش شبانه روزی و بی وقفه‌ای برای رفع این مشکلات و بهبود شرایط همکاران در جریان است.
محمدنور آزادی در پایان سه خصلت تقوی، سعه صدر و نگاه پدرانه را لازمه مدیرت سازمان دانسته و از همه همکاران خواست تا با همدلی و کارگروهی در رسیدن به اهداف سازمان، کوشا باشند.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در این سفر ضمن بازدید از چند شعبه همدان، دیداری صمیمی با همکاران داشته و طی ارتباطی بی واسطه با تنی چند از مشتریان گفتگو کرد./روابط عمومی بانک ملی ایران

برچسب ها: بانک ملی بانک ملی ایران همدان
ارسال نظر
آخرین اخبار