۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۵۱۸۴۵
وزیر راه وشهرسازی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما که از سال گذشته‌ تغییری نکرده در شواری عالی هواپیمایی بررسی می شود.
کد خبر: ۲۲۲۵۹

قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌ساید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رستم قاسمی گفت: امروز به کمک شرکت های دانش بنیان  سازمان هواپیمایی به توانمندی در تعمیر هواپیمایی رسیده  که نیازمندی های هوایی را بیش از  ۴۰ سال برطرف کرده است. در بخش   هوایی و علاوه بر  تأمین  نیاز در کشور خود تعمیرات بسیاری از کشورهای همسایه را هم برطرف می کند.

به گفته وزیر راه وشهرسازی  همین امروز  چندین فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد توسط نیروهای  مهندسی کشور در حال تعمیر هستند و تحریم  بخش هوایی بدون تاثیر نیست ولی این تحریم ها تبدیل به فرصت شده است.

او در پاسخ به سوال درباره قیمت بلیت هواپیما گفت:

بلیت هواپیما از سال گذشته هیچ افزایش و یا تغییر  قیمتی نداشته واین موضوع در حال بررسی است.

وزیر راه وشهرسازی  در سطح وزرا جلسه داشته ایم که بیشتر در حوزه ترانزیت بوده است و ترانزیت در ۶ماهه اول امسال رشد زیادی داشته است و در حوزه جاده ای ۱۸۰ درصد در حوزه ریلی ۳۰۰ درصد افزایش ترانزیت داشته است

دو هفته پیش جلسه با معاون نخست وزیر روسیه  و کشور آذربایجان برای راه آهن رشت_آستارا  داشته ایم و یک فرصت در آن زمان بندی اعلام کرده ایم که باید تا دو ماه دیگر باید حداکثر حضور پیدا کنند.کریدور شمال جنوب و عرب به شرق  مهم است ۱۰ کیلومتر از قسمت شمال و ۱۰ قسمت از جنوب شروع کرده ایم.

 او گفت : تا پیش از این تاریخ ایران قطار روسی هرگز به خود ندیده بود اما  با افزایش حجم ترانزیت هر هفته ۶قطار روسی در بندر شهید رجایی  و  به طور متوسط یک قطار از روسیه یه سمت بندر شهید رجایی پهلوگیری می شود .

وزیر راه وشهرسازی  می گوید: برای جام جهانی ارتباط ما با قطر خوب است در جلسه ای که با وزارت میراث فرهنگی  وگردشگری داشته ابم مقرر شد در آن ایام نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی ایجاد شود .

او گفت: و هزنیه جام جهانی بالا است  بنابراین در این ایام لندیگ انجام می شود  تعداد هواپیما های ایران نا محدود است  همچنین   کشتی  از بوشهربه قطر راه اندازی کرده ایم ک با توجه به آنکه هزنیه اقامت گران است با ایجاد این فرصت ها هزینه ها خیلی کاهش می یابد.

او درباره  ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره سرمایه‌گذاری شخصی خودتان در عمان در بخش‌های صرافی و رستوران و ... گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و اگر این ادعا و این حرف‌ها درست بود، جواب داده می‌شدند./باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: حمل ونقل پرواز خارجی
ارسال نظر
آخرین اخبار