۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۵۴۱۷
درآمد عملیاتی شستا به صورت حسابرسی نشده در پایان سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ رقم ۳۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال مالی قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
کد خبر: ۲۲۳۶۳

خبر خوش برای سهامداران شستا در بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا در آخرین اطلاعیه صورت‌های مالی خود در سامانه کدال از افزایش درآمدهای عملیاتی خبر داده است. بر این اساس، درآمد عملیاتی شرکت به صورت حسابرسی نشده در پایان سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ رقم ۳۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال مالی قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.

 شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین تاپیکو نیز در گزارش سه ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ از درآمد ۶۹۰ میلیارد تومانی خود رونمایی کرده است. نماد فن افزار نیز از برنده شدن در مناقصه ۸۰ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی و همچنین نماد وبانک (شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی) از برگزاری دو مزایده خبر داده است.

این شرکت تصمیم دارد ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری شفادارو و ۱۳ درصد از سهام شرکت دوده صنعتی پارس را به ترتیب در تاریخ‌های ۳۰ مهر ۱۴۰۲ و اول آبان ۱۴۰۲ از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران به مزایده قرار دهد.
نماد شلرد نیز با رفع قطع برق ایجاد شده در این شرکت که به دلیل خطای انسانی بوده، عنوان داشته تولید به مدار بازگشته است.
 
 
برچسب ها: سهامداران #شستا شستا #بورس کالای ایران سرمایه گذاران بورسی سرمایه گذار سرمایه گذاری تامین اجتماعی
ارسال نظر
آخرین اخبار