۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۹۱۹۲
نشست هماهنگی و هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش با معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش در ستاد ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۹۳

نشست هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش و ستاد کل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نشست هماهنگی و هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروها و سازمان‌های تابعه با معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار شد.

در این نشست سردار ایوب سلیمانی معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تشکر از برپایی این جلسه، به اهم اقدامات معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش به ویژه جهش و تحول در زمینه‌های برنامه و بودجه، ساختار و سازمان و برنامه پنج ساله هفتم توسعه و… پرداخت.

در ادامه امیر مسعود مقدس، معاون طرح و برنامه و بودجه ارتش نیز ضمن قدردانی از هماهنگی‌ها و تعامل سازنده معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح و معاونان طرح و برنامه و بودجه نیروها و سازمان‌های تابعه ارتش، به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های برنامه و بودجه و ساختار و سازمان پرداخت./مهر.

برچسب ها: امیردریادار حبیب الله سیاری جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سردار ایوب سلیمانی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری
ارسال نظر
آخرین اخبار