۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۳۰۱۲۳
نشست علمی تخصصی «تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۱۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نشست علمی تخصصی «تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده» با حضور فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.

برگزاری تدوین برنامه توسعه در بخش زنان و خانواده
قاسم پور در این نشست ضمن ارائه مطالب تخصصی درخصوص تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده بر اهمیت پرداختن به این مسأله در دانشگاه های کشور پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از ظرفیت های عظیمی که دارد می تواند در این زمینه فعالیت‌های مثمرثمری داشته باشد و سبب ارتقاء کارآفرینی اجتماعی، توسعه برنامه های فرهنگی و توانمندسازی خانواده شود.

همچنین در این نشست عاصمه قاسمی با ارائه تاریخچه ای از برنامه های توسعه در کشور گفت: برنامه هفتم توسعه دارای محورهای مهمی در بخش زنان و خانواده است که لازم است به آنها به طور جدی پرداخت شود. 

وی افزود: محورهای اعتلای فرهنگ عمومی در تحکیم سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقا هویت ملی، همبستگی و اعتماد ملی، رشد و شکوفایی بانوان، تحکیم نهاد خانواده، ارتقاء سلامت اجتماعی و پیشگیری از  آسیب های اجتماعی و ... در این برنامه مورد تأکید قرار گرفته و لازم است در نشست های تخصصی مورد توجه قرار گیرد تا به طور صحیح در سیاست های کلان ورود پیدا کند./ خبرگزاری فارس


برچسب ها: نشست علمی نشست تخصصی زنان خانواده
ارسال نظر
آخرین اخبار