۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
تعداد بازدید: ۸۲۲۱۹
یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی پرند با تلاش محققان ایرانی موفق به تولید فیلم و پوکه‌های شیاف در کشور شد.
کد خبر: ۲۲۶۷۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حطوط، اصغر ملاآقایی مدیرعامل شرکت آریا فارمد پوشش در مورد تولید فیلم و پوکه‌های شیاف گفت: این محصول مرتبط با نوعی بسته‌بندی دارو است که پیشتر از کشور‌های اروپایی و چین تهیه می‌شد که ما با کار تحقیقاتی چند ساله موفق به تولید این نوع بسته‌بندی برای شیاف‌های دارویی شدیم.

نتیجه همت جدید دانش بنیان ها
وی با بیان اینکه بازار این محصول شرکت های‌داروسازی است، افزود: ما بعد از مدتی که بر روی این محصول کار کردیم، به کیفیت مطلوبی رسیدیم و در حال حاضر ۱۰ شرکت داخلی که تولیدکننده شیاف هستند این محصولات را از ما خریداری می‌کنند.

مدیرعامل این شرکت دارویی درمورد صادرات محصولات این شرکت نیز خاطرنشان کرد: محصولات این شرکت را اخیرا به ارمنستان و عراق صادر کردیم. چشم‌انداز ما برای آینده نیز افزایش تولید و صادرات آن به سایر کشور‌ها است.

ملاآقایی ادامه داد: در حال حاضر همه شرکت‌های دارویی در داخل کشور از محصولات شرکت ما استفاده می‌کنند و طی سه سال گذشته نیز واردات این محصول به کشور تقریبا متوقف شده است.

وی با یادآوری اینکه این محصول در ایران در حال رشد و توسعه است و دارو‌های جدید به این شکل به بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: تامین محصول برای شرکت‌های داخلی کار بزرگی است لذا باید توسعه محصول را همواره مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم نیاز‌های آتی همه شرکت‌های داخلی را در آینده پوشش دهیم.

ملاآقایی به تسهیلات دریافتی این شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی نیز اشاره کرد و گفت: شرکت ما برای گسترش خط تولید، افزایش ماشین‌آلات، تغییرات در داخل ساختمان‌ها و تکمیل تجهیزات از تسهیلات صندوق نوآوری استفاده کرده است.

وی از دقت نظر و سرعت صندوق نوآوری و شکوفایی در پشتیبانی و اعطای تسهیلات به موقع و هدفمند از این شرکت و نیز پشتیبانی‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد./ ایرنا

برچسب ها: حوزه دانش بنیان تولید دانش بنیان دانش بنیان
ارسال نظر
آخرین اخبار