۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۱۱۲۹۰۲
در سومین روز ثبت‌نام فیلم‌های ملی در جشنواره فجر امسال، پروانه ساخت ۴ فیلم سینمایی صادر شد.
کد خبر: ۲۲۶۸۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شورای پروانه ساخت، مجوز ۴ فیلم بلند سینمایی قلهک، کچومثقال، در تاریکی همه چیز روشن‌تر است و کیک محبوب من را صادر کرد.

پروانه ساخت ۴ فیلم سینمایی صادر شد
قلهک به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته جلوی دوربین می‌رود.

این، سومین ساخته مصطفی شایسته در مقام کارگردان است که ۸ سال پس از خبر خاصی نیست جلوی دوربین می‌رود. من همسرش هستم، دیگر ساخته شایسته است که در سال ۹۰ ساخته شد.

کچومثقال را مزدک میرعابدینی تهیه و کارگردانی خواهد کرد.

مزدک میرعابدینی که سال‌ها در کسوت کارگردان، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و موزیسین حضور داشته، قرار است سومین ساخته بلند سینمایی خود تحت عنوان کچومثال را جلوی دوربین ببرد.

این فیلم، ۶ سال پس از رقص‌پا جلوی دوربین می‌رود. خواب است پروانه، دیگر ساخته سینمایی میرعابدینی است که در سال ۸۹ ساخته شد.

بهرام کاظمی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی در تاریکی همه چیز روشن‌تر است را بر عهده دارد.

بهرام کاظمی، ششمین ساخته بلند سینمایی خود را جلوی دوربین خواهد برد. مخاطبان سینما، کاظمی را با کارگردانی فیلم‌هایی، چون از صمیم قلب، عروس فراری و شبی در تهران به یاد دارند. آخرین ساخته کاظمی، مشکل گیتی بود که ۷ سال پیش جلوی دوربین رفت.

کیک محبوب من را بهتاش صناعی‌ها کارگردانی می‌کند و غلامرضا موسوی تهیه‌کننده آن است.

بهتاش صناعی‌ها که با دو ساخته قبلی خود یعنی احتمال باران اسیدی و قصیده گاو سفید، موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی زیادی را تجربه کرد، حالا در سومین ساخته خود، کیک محبوب من را جلوی دوربین خواهد برد. این فیلم، بازگشت صناعی‌ها به کارگردانی، پس از ۳ سال خواهد بود.

پروانه ساخت این ۴ فیلمنامه، امروز صادر شده و تا پنجم بهمن‌ماه اعتبار دارد./ ایرنا

برچسب ها: سینما صدور مجوز فیلم سینمایی پروانه نمایش
ارسال نظر
آخرین اخبار