۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۸۳۹۶۵
سیستم حسابداری و رصد امورمالی امکان تعریف کدینگ هفت سطحی برای حساب‌ها و سه سطح تفضیلی شناور را فراهم کرد.
کد خبر: ۲۲۷۳۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پویا کیهانی عضو هیات مدیره شرکت هادی حساب رایان نوین با اشاره به این که معرفی گروه مرکز و ریز مراکز و ارتباط با کدگذاری حسابداری برای دسته بندی و تهیه حساب‌های تلفیقی از جمله مزیت‌های سیستم ایران‌ساخت است، گفت: طبقه بندی کردن مراکز هزینه به فعالیت‌های مختلف برای قیمت تمام شده، قابلیت تفکیک حساب‌ها به پروژه‌های مختلف و ورود اطلاعات اسناد مالی به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش به صورت ریالی و ارزی توسط سیستم ممکن شده است.

ویژگی های سامانه هوشمند ایران ساخت
مسدودکردن هوشمند حساب

از سوی دیگر امکان صدور خودکار سند اختتامیه، افتتاحیه و بستن حساب ها، ثبت تصاویر ضمایم سند در اسناد حسابداری، امکان کنترل اسناد یادداشت، ثبت نشده، ناتراز و ابطال شده، از ویژگی‌های این سامانه ایران‌ساخت به شمار می‌رود.

سیستم حسابداری امکان تهیه گزارش کامل از گردش چک‌های دریافتی یا پرداختی یک حساب یا مشتری، گزارش گردش و مانده حساب‌ها به تفکیک سر فصل‌های شناور، مراکز هزینه و پروژه ها، تهیه گزارشات تراز و صورت‌های مالی اساسی و گزارش مرور حساب‌ها در کلیه سطوح حساب از کل به جز یا جز به کل را فراهم می‌کند.

ایجاد ۳۰ فرصت شغلی

بنابر اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تهیه گزارشات تجمیعی و مقایسه‌ای شعب، صدور سند دریافت و پرداخت و اختصاص دادن هر ردیف سند به مرکز مورد نظر و ثبت اتوماتیک عملیات صندوق توسط سیستم حسابداری ممکن شده است.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد:علاوه بر رفع نیاز داخل به سیستم‌های مالی امروز موفق شده ایم که ۳۰ فرصت شغلی نیز به صورت مستقیم ایجاد کنیم./ صدا و سیما

برچسب ها: مسدودسازی حساب‌های بانکی شغل سامانه
ارسال نظر
آخرین اخبار