۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۱۸۵۰۶
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوادث مختلف نشان داده اند که برای رسیدن به مطامع شومشان پایبند هیچ مرام و مسلک و آئینی نیستند و ترور، نسل کشی و کشتار زنان و کودکان فصلی جداناپذیر آنها است.
کد خبر: ۲۲۷۵۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پیامی با تسلیت و تعزیت شهادت جمعی از هم وطنانمان در حادثه تروریستی شیراز اظهار داشت: در حادثه تأسف بار حرم حضرت شاه چراغ (ع) یک بار دیگر شاهد چهره منحوس و جرار دشمنان ملت بزرگ ایران که داعیه دار آزادی و حقوق انسان‌ها هستن، بودیم.

حادثه حرم شاهچراغ سند دیگری است بر حقانیت و مظلومیت ملت ایران

وی افزود: دشمنان ما همواره در حوادث مختلف نشان داده اند که برای رسیدن به مطامع شومشان پایبند هیچ مرام و مسلک و آئینی نیستند و در قاموس آنان ترور، نسل کشی و کشتار زنان و کودکان فصلی جداناپذیر و تکراری است.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: حرم شاه چراغ (ع) که در واقع ملجا و پناه و حرم آل الله است با توطئه دشمنان و اقدام ددمنشانه آن‌ها به خون مظلومانی رنگین شد که در حقیقت مصداق آیه شریفه «بای ذنب قتلت» است.

سردار رحیمی بیان کرد: این حادثه سند دیگری است بر حقانیت و مظلومیت ملت ایران و شرارت و خباثت و انسان ستیزی دشمنان ملت ایران که در رأس آن آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل قرار دارد./ مهر

برچسب ها: حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت حمله تروریستی
ارسال نظر
آخرین اخبار