۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۹۹۳
راه اندازی تجهیزات و احداث درباره ی سایر استان‌هایی که به لحاظ توسعه مخابراتی عقب ماندگی دارند.
کد خبر: ۲۲۷۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ آقای مجید سلطانی در نشست خبری در ارتباط تصویری با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای توسعه مخابرات در استان چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: همه زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان در زمینه فیبر نوری به صورت هوایی است که باید زمینی شود.
وی گفت: ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در روستا‌های این استان باید کشیده شود که از اواخر دولت قبل آغاز شده است و فکر می‌کنیم تا خردادماه سال آینده به نتیجه برسد.
اقای سلطانی گفت: همزمان با این اقدامات، سایت‌ها در حال نصب و احداث است و تجهیزات راه اندازی می‌شود و درباره سایر استان‌هایی که به لحاظ توسعه مخابراتی عقب ماندگی دارند نیز در بودجه امسال مخابرات اولویت قائل شده ایم تا زیرساخت هایشان با سرعت بیشتری تشکیل شود.
وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات روز گذشته آقای فلاح جوشقانی رئیس پیشین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که انتقادات متعددی در بحث عملکرد شرکت مخابرات ایران مطرح کرده بود، گفت: به هرحال نظر‌هایی مطرح شده است و مردم ما در جریان همه مسائل هستند و هوشمندانه همه چیز را رصد می‌کنند و اتفاقات گذشته را هم می‌دانند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: البته برخی از سخنان ایشان درست بود، اما ما اعتقاد داریم که برای برطرف شدن آسیب‌ها باید همکاری و همدلی باشد.
وی گفت: روابط عمومی شرکت مخابرات قطعا بیانیه مفصلی در پاسخ به این اظهارات خواهد داد تا مردم بتوانند بهتر قضاوت کنند و امیدواریم با نگاه‌های مثبت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه حل‌های خوبی مطرح و عملی شود./صدا و سیما

پایان پیام

برچسب ها: مخابرات توسعه شبکه مخابراتی
ارسال نظر
آخرین اخبار