۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۸۶۷۶
نمایشگاه عکس «شهدای تکلیف» به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، روز نوجوان و دانش‌آموز در موزه هنر‌های معاصر فلسطین برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۰۲

برگزاری نمایشگاه شهدای تکلیف به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، موزه هنر‌های معاصر فلسطینِ فرهنگستان هنر، همزمان با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده روز نوجوان و دانش‌آموز، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، نمایشگاه عکس «شهدای تکلیف» را برگزار می‌کند. نمایشگاه شهدای تکلیف در موزه هنر‌های معاصر فلسطین

در این نمایشگاه، ۹۰ قطعه عکسِ شهدای دانش‌آموز، به همراه خلاصه‌ای از زندگی‌نامه این شهدا، به نمایش در خواهد آمد. آیین گشایش این نمایشگاه عصر یکشنبه (هشتم آبان ۱۴۰۱) از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار نمایشگاه «شهدای تکلیف» می‌توانند از نهم تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱، همه روزه به جز روز‌های تعطیل، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به موزه هنر‌های معاصر فلسطین، به نشانی خیابان، ولی عصر (عج)، خیابان بزرگمهر، خیابان برادران شهید مظفر، شماره ۷۴، مراجعه کنند.

محمدحسین فهمیده نوجوان بسیجی ۱۳ ساله هشتم آبان ۱۳۵۹ به شهادت رسید. به همین مناسبت هشتم آبان ماه روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است./ صدا و سیما

برچسب ها: نمایشگاه هنرهای نمایشی هنر
ارسال نظر
آخرین اخبار