۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۸۱۳۶۰۲
فراخوان یازدهمین دوره جایزه ادبی هفت اقلیم، ویژه آثار داستانی چاپ‌شده در سال ۱۳۹۹، توسط دبیرخانه این رویداد ادبی منتشر شد.
کد خبر: ۲۲۸۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ناشران و نویسندگان جهت شرکت در این دوره از جایزه ادبی هفت اقلیم لازم است سه نسخه ازآثار تالیفی منتشر شده در سال ۱۳۹۹ حوزه رمان و مجموعه داستان را به نشانی دبیرخانه جایزه ادبی هفت اقلیم ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا بیستم آذر ۱۴۰۰ خواهد بود.

نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سه راه ملک، روبروی ایستگاه آتشنشانی، پلاک ۶۰۹ موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم. اسامی داوران و عوامل اجرایی این دوره از جایزه ادبی هفت اقلیم به زودی اعلام می­ شود.

گفتنی است جایزه ادبی هفت اقلیم، در سال ۱۳۸۸ توسط گروهی از نویسندگان مستقل ایران با دبیری آیت دولتشاه، کار خود را آغاز کرد. این جایزه در ابتدا به داستان‌های کوتاه منتشر نشده اختصاص داشت، اما بعد از یک دوره مقدماتی داستان کوتاه، تغییر مسیر داد و در دور اول، به جمع جوایز کتاب‌های منتشر شده پیوست و تا امروز بر این منوال حرکت کرده است.

هیات موسس جایزه ادبی هفت اقلیم در سال ۱۳۹۳ و همزمان با چهارمین دوره جایزه ادبی، موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم را تاسیس کرد و تا به امروز به عنوان موسسه فرهنگی و هنری هفت اقلیم در زمینه آموزش هنر و برگزاری کارگاه‌های تخصصی فعالیت می‌کند.

برچسب ها: ادبیات داستانی جایزه ادبی هفت اقلیم
ارسال نظر
آخرین اخبار