۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۷۰۱۲۷
شهردار منطقه ۱۱ تهران از افتتاح کانون نوجوانان در این منطقه ۱۱ تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۷۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید محمد موسوی از افتتاح کانون نوجوانان در ناحیه یک خبر داد و گفت: ضرورت آموزش نوجوانان و جلب مشارکت آنان، تشکیل یک کانون به جهت پرورش استعدادها و ایجاد فضایی برای افزایش مهارت آنان را ایجاب می‌کرد که با همت و همکاری ناحیه یک در سرای محله شیخ هادی افتتاح شد.

افتتاح کانون نوجوانان در منطقه ۱۱ تهران

شهردار منطقه ۱۱ درباره افتتاح این کانون در سرای محله شیخ هادی گفت: هدف از تشکیل کانون نوجوانان در منطقه، آموزش، جلب و مشارکت نوجوانان در راستای انجام فعالیت‌های مشترک و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور حضور فرهنگی و اجتماعی نوجوانان است.

وی افزود: همچنین در راستای تاکید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر آماده سازی شرایط برای واگذاری مسئولیت‌ها به نسل جدید انقلاب اسلامی، پروژه‌ها و برنامه‌های نوجوان محور برای این کانون تعریف شده تا مسئولیت پذیری نوجوانان را افزایش داده و آنان را برای آینده آماده سازد.

موسوی تصریح کرد: فعالیت‌های این کانون در شش کمیته شامل محیط زیست، ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگی ورزشی، سلامت ایمنی و بهداشت، مشارکت‌های مردمی، روابط عمومی و فناوری خواهد بود که از ظرفیت‌های نوجوانان فعال و نخبه در سطح مدارس، مساجد و …پشتیبانی و حمایت خواهد شد.

وی گفت: کانون نوجوانان منطقه ۱۱ در سرای محله شیخ هادی افتتاح شد و امید است تا با مشارکت نوجوانان، فعالیت‌های این کانون؛ رونق بخش حضور آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی باشد./ فارس

برچسب ها: نوجوانان نوجوان
ارسال نظر
آخرین اخبار