۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۳۰۷۵۷
سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بررسی کارشناسی شده نقشه راه، ارکان ساختاری و فرآیندهای پیش رو را در تدوین لایحه قانون برنامه هفتم حوزه سلامت در ابعاد مختلف ضروری دانست.
کد خبر: ۲۲۹۹۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سعید گودرزی ضمن اشاره به این که لایحه قانون برنامه هفتم حوزه سلامت مهمترین نقطه استراتژیک وزارت بهداشت است، خاطرنشان کرد: تهیه و تصویب دقیق و مسئولانه آن، گامی دیگر در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

او در ادامه بررسی کارشناسی شده نقشه راه، ارکان ساختاری و فرآیند‌های پیش رو را در تدوین لایحه قانون برنامه هفتم حوزه سلامت در ابعاد مختلف ضروری دانست.

گودرزی همچنین عنوان کرد: دبیرخانه تدوین لایحه برنامه هفتم حوزه سلامت در راستای تدوین این لایحه پس از تحلیل وضعیت موجود و آسیب شناسی برنامه‌های توسعه پیشین، نسخه اولیه بررسی‌ها و پیشنهادات در خصوص احکام برنامه هفتم کشور را ارائه کرده است.

او در پایان با اشاره به نتایج به دست آمده، عنوان کرد: ۸۱-۶۶ درصد از احکام برنامه ششم توسعه کشور در این مدت محقق شده اند، ۱۶ درصد احکام به دلیل ایرادات نگارشی نیاز به اصلاح داشته و ۱۸ درصد احکام به دلیل تنفیذ و استمرار در صورت نیاز به مطرح شدن ضروری است که در لیست احکام دائمی آورده شوند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: سلامت وزارت بهداشت
ارسال نظر
آخرین اخبار