۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۸۹۱۷۰
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت دارو و توزیع آن مناسب نیست و تذکر بنده به وزیر بهداشت و درمان این است که مشکل را حل کند و سوال این است که تا چه زمانی مردم باید تاوان ناکارآمدی برخی از مدیران را بدهند؟
کد خبر: ۲۳۰۰۲

وضعیت دارو و توزیع آن مناسب نیست/ تا چه زمانی مردم باید تاوان ناکارآمدی برخی از مدیران را بدهند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سمیه محمودی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی می‌داریم و از مردم که صف خود را از خشونت و اغتشاش جدا کردند، تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان هم باید به وعده‌های خود در زمینه بهبود معیشت مردم، بهبود اشتغال و حل مشکل مسکن توجه کنند و مطالبات مردم باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

وی افزود: وضعیت دارو و توزیع آن مناسب نیست و تذکر بنده به وزیر بهداشت و درمان این است که مشکل را حل کند و سوال این است که تا چه زمانی مردم باید تاوان ناکارآمدی برخی از مدیران را بدهند؟

محمودی تأکید کرد: دولت باید در تأمین نهاده‌ها و کالاهای ضروری به عشایر کشور توجه ویژه کنند. همچنین توزیع آراد در کشور با مشکل مواجه شده که باید این مشکل هم مرتفع شود./مهر.

 

 

 

برچسب ها: سمیه محمودی مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار