۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۶۲۵۲۲
رئیس سازمان جوانان هلال احمر توضیحاتی درباره راه اندازی سامانه شتاب در جهت کاهش جدی مشکلات محیط زیستی، برنامه‌های هلال احمر برای جوانان، طراحی کانون غنچه‌های هلال احمر و … ارائه داد.
کد خبر: ۲۳۱۳۱

راه اندازی سامانه شتاب در جهت کاهش مشکلات محیط زیستی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر در نشست خبری که امروز به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد، اظهارداشت: به منظور بروزرسانی کانون غنچه‌های هلال در سراسر کشور و با توجه به بازگشایی مجدد مهد کودک‌ها و مراکز پیش دبستانی در استان‌ها تقویم اجرایی برنامه‌های مناسبتی و برنامه‌های ابلاغی مرتبط با کانون غنچه‌های هلال طراحی و تدوین شد.

وی افزود: این تقویم اجرایی با تاکید ویژه با رویکرد آموزشی طراحی شده است. همچنین با توجه به اهمیت سلامت کودکان و موضوع بیماری‌های واگیر مانند کرونا، در فضای مجازی مهدکودک‌هایی جهت فعالیت کانون غنچه‌های هلالراه اندازی می‌شود و فعالیت‌هایی هم در این راستا از قبل آغاز شده است.

گل‌فشان از راه اندازی اردوی راهیان نور سازمان جوانان پس از ۸ سال وقفه خبر داد و گفت: رویکرد برگزاری این اردو‌ها همراهی هر امدادیار در هر اتوبوس از زائران راهیان نور با تجهیزات کمک‌های اولیه و اعزام کاروان از اعضای کانون‌های چهار گانه دانشجویی، طلاب، جوانان و روستایی است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: طرح هر خانواده یک سلامتگر با هدف مشارکت دانش آموزان در کاهش شیوع کرونا و در جهت حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده‌هایشان برگزار شد.

وی همچنین گفت: سامانه شتاب با توجه به تغییرات اقلیمی در جهت کاهش جدی مشکلات محیط زیستی با همکاری جوانان راه اندازی می‌شود و ان شاالله نتایج بسیاری به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به حمایت هلال احمر از کسب و کار‌های خرد گفت: ابتدا در ۶ استان و تا اردیبهشت سال آینده در همه استان‌ها نمایشگاه کارآفرینی جهت حمایت از جوانان کارآفرین و اشتغال آن‌ها برگزار می‌شود./ مهر

برچسب ها: حفاظت از محیط زیست امدادگران هلال احمر
ارسال نظر
آخرین اخبار