۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۱۳۴۷۵۴
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به انتقاد اعضای فراکسیون درباره سختی مردم در تهیه داروها، عنوان کرد: این روز‌ها تهیه دارو از سرم گرفته تا آنتی بیوتیک‌ها بسیار سخت شده و تعداد زیادی از دارو‌ها گران شده اند که این موضوع به ویژه برای بیماران خاص که نیاز بیشتری به دارو دارند بیش از دیگران آزاردهنده است.
کد خبر: ۲۳۱۴۸

انتقاد اعضای فراکسیون درباره سختی مردم/ صدای مردم شنیده شود!

صدای مردم شنیده شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدعلی محسنی بندپی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز (یکشنبه، ۱۵ آبان ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با موضوع حوادث اخیر کشور، نحوه توزیع دارو و سرم، تورم، افزایش نرخ ارز و قیمت کالاها، گفت: اعضای فراکسیون درباره حوادث اخیر کشور بر نظر خود مبنی بر پرهیز از هرگونه اغتشاش و آسیب به اموال عمومی تأکید داشته و هرگونه تخریب اموال و حمله به جان و مال مردم را محکوم می‌کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر دولت باید به خواسته معترضان توجه کرده و برخورد منطقی با خواسته‌های آن‌ها صورت گیرد تا صدای مردم شنیده شود.

انتقاد اعضای فراکسیون درباره سختی مردم!

محسنی بندپی  با اشاره به انتقاد اعضای فراکسیون درباره سختی مردم در تهیه داروها، عنوان کرد: این روز‌ها تهیه دارو از سرم گرفته تا آنتی بیوتیک‌ها بسیار سخت شده و تعداد زیادی از دارو‌ها گران شده اند که این موضوع به ویژه برای بیماران خاص که نیاز بیشتری به دارو دارند بیش از دیگران آزاردهنده است که در این خصوص از وزارت بهداشت خواستیم توجه بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه از افزایش نرخ ارز و به دنبال آن قیمت کالا‌ها انتقاد کرد و افزود: تیم اقتصادی دولت باید در این خصوص به صورت جدی وارد عمل شده و در شرایط فعلی کشور اجازه ندهد فشار مضاعفی به اقتصاد و معیشت مردم وارد شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مورد انتقاد قرار دادن عملکرد وزارتخانه‌های کشور، اقتصاد و بهداشت از سوی اعضای این فراکسیون خاطرنشان کرد: درخواست ما از وزرای مرتبط این است که در خصوص این مطالب، تدابیر لازم را صورت دهند تا سفره مردم کوچک‌تر از این نشده و دسترسی مردم به دارو و درمان تسهیل شود./خانه ملت.

برچسب ها: مجلس فراکسیون مستقلین ولایی بندپی اعتراضات 1401 اعتراضات مردمی اعتراضات حق اعتراض کمبود سرم تزریقی کمبود دارو کمیسیون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
ارسال نظر
آخرین اخبار