۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۹۳۶۴۷
"پخش بازی‌های جام جهانی در سینماها" یکی از موارد برنامه‌ریزی شده در کمیته داخلی کارگروه فرهنگی ـ رسانه‌ای جام جهانی است که مقدمات آن مهیا شده و اجرای آن منوط به تأیید شورای تأمین است. این کمیته ۴ برنامه دیگر نیز اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۲۳۲۳۱

سینماها آماده پخش بازی‌های جام جهانی هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پخش بازی‌های جام جهانی در سینما‌ها یکی از مواردی است که توسط "کارگروه فرهنگی ـ رسانه‌ای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲" برنامه‌ریزی شده است.

۲۳ شهریورماه امسال و پیش از آغاز اغتشاشات توسط عناصر ضد انقلاب در داخل کشور، قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران از مهیا شدن امکان پخش بازی‌های جام جهانی در سینما‌ها با پیگیری محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و همکاری نیروی انتظامی خبر داده بود.

اینک دستورالعمل پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال در سینما‌ها توسط سازمان سینمایی وزارت ارشاد تهیه و به سینماداران ابلاغ شده، اما اجرای این طرح منوط به تأیید شورای تأمین در روز‌های نزدیک به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

"کارگروه فرهنگی ـ رسانه‌ای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲" در شورای فرهنگ عمومی کشور تشکیل شده، وزیر کشور، رئیس و معاون مطبوعاتی وی نیز دبیر این شورا است.

این کارگروه دارای دو کمیته داخلی و خارجی است که کمیته داخلی آن با مسئولیت دبیر شورای فرهنگ عمومی "راهبری رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی داخل کشور درباره جام جهانی" را بر عهده دارد و علاوه بر برنامه‌ریزی برای پخش بازی‌ها در سینما‌های کشور، برنامه‌های دیگری را نیز برای فضای شاد و با نشاط روز‌های برگزاری رقابت‌ها تدارک دیده است.

مسابقه کتابخوانی

بدین منظور یک بازی موبایلی آنلاین با محوریت کتاب "جام جهانی در جوادیه" طراحی شده است و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این زمینه همکاری دارد.

جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران

این فعالیت توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری انجمن بازی‌های الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان طراحی شده است.

جام پرچم

این فعالیت فرهنگی در حاشیه روز‌های برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف "کشف استعداد" از بین نوجوانان و جوانان مناطق محروم کشور اجرا خواهد شد.

عرضه اقلام طرفداری

این اقلام که شامل تن‌پوش، سربند، مچ‌بند و کلاه است "پیروز" نام دارد و ۱۴ آبان‌ماه رونمایی و ۳۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است، در جشن بدرقه طرفداران تیم ملی در فرودگاه امام خمینی به آن‌ها هدیه خواهد شد.

این جشن با همکاری اداره کل فرودگاه‌ها و اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد./ تسنیم

برچسب ها: جام جهانی 2022 جام جهانی فوتبال پخش زنده سینما
ارسال نظر
آخرین اخبار